Каварна. Haй-гoлямaтa xoтeлcĸa вepигa в cвeтa – Маrrіоtt Іntеrnаtіоnаl, стъпва в България, научават първи читателите на Информационна агенция BGtourism.BG. В края на миналата година собственикът на един от най-красивите голф комплекси в света „Тракийски скали“ Георг Цветански e подписал договор с изпълнителния директор на Маrrіоtt International.

Вдигат хотел в голф комплекс „Тракийски скали“ със 100 стаи

От сигурни източници разбрахме, че Цветански вече държи правата на марката за България и в края на тази година има намерение да започне строителството на новия си хотел, който ще бъде на територията на Община Каварна, където се намира и прекрасния голф комплекс. Контрактът е бил сключен в Швейцария, като според него наши сънародници ще имат възможност да работят в хотелите на Маrrіоtt Іntеrnаtіоnаl по света, за да изучат тънкостите на занаята до отварянето на първия обект под тази марка в страната ни. Завръщайки се у нас те ще могат по най-добрият начин да представят нивото на световната верига.

Marriott International е международна компания за управление на хотелски вериги със седалище в САЩ. Оказва услуги по управление на 6080 хотела с общ капацитет от 1,2 млн стаи под имената на 30 бранда в 90 страни по целия свят (за 2016 г.).
Под търговските марки, принадлежащи на Marriott International, работят 6080 хотела с общ капацитет от 1 190 604 стаи, обаче само 22 хотела с 9900 стаи се намират в собственост на компанията, останалите действат с права на франчайзинг (54% от броя стаи) или се намират под друго управление (44%). Две трети от общия брой стаи се намират в САЩ и Канада. Средната заетост на стаите през 2016 г. е възлизала на 72,5% (74,2% в Северна Америка, 68,5% в другите региони).

През 2013 г. Marriott International заема 69 място в рейтинга на 100-те най-добри работодатели, който всяка година публикува Fortune. 10% от служителите работят в компанията по 20 години и повече. Работещите в компанията могат да ползват услугите на детски градини, корпоративни фитнес-центрове; действа програма за съкратена седмица (работният ден се увеличава така, че да може да не се работи в петък); има възможност да се работи от вкъщи; действа политика по отстраняване на дискриминацията, в това число относно хора с нетрадиционна сексуална ориентация.
Действат програми за повишаване на квалификацията. Така например, за сметка на компанията действат онлайн курсове за чужди езици „Rosetta Stone“ („Розетски камък“), където служителите могат да избират измежу 30 езика.
Marriott International има над 200 хиляди служители. Годишният оборот е над 17 милиарда долара, а печалбата е близо милиард и половина долара.

Самочувствие за каварненци! Общината им постига отлични резултати в туризма