Slide
Slide
Slide
Slide

Гданск. В периода 22-25 април 2024 г. в Полша се провежда втората рекламна обиколка на представители на българския туристически бизнес, която включва  срещи с полски туроператори и туристически агенти. Организатори на събитието са Министерството на туризма и Сдружение „Алианс Българско Черноморие“.

Рекламната обиколка предвижда посещение на градовете Гданск, Познан, Вроцлав и Варшава. В първия ден на седмицата бяха проведени срещи с близо 40 полски компании в гр. Гданск. След официалната част на презентации от страна на Николай Костов, съветник в посолството на България във Варшава и ръководител на Националното туристическо представителство в Полша и Милена Тодорова от Сдружение „Алианс Българско Черноморие“, българските компании проведоха двустранни срещи, а след това, разговорите продължиха в неформална атмосфера.

Полша е сред основните пазари за входящ туризъм у нас. Общият брой посещения на полски туристи е 438 096 без транзит за 2023 г., като тези данни са получени посредством наблюдение на туристопотока на ГКПП. В сравнение с 2022 г. има ръст на посещенията на полски туристи с 22,5%.

Интересът е концентриран към морски почивки през лятото, но развиването на самолетните връзки допринася и за все по-честото търсене на обиколни турове с посещения на културно-исторически обекти, планински туризъм, уикенд туризъм в София и околностите. Това е благодарение на връзката между столицата ни и гр. Вроцлав и др. Българските фирми, които участват в рекламната обиколка са: Албена АД, Сол Мелиа, МПМ Хотели, MTS Globe, Аватар Тур, Грифид Хотели, Балкан Холидейз, Терма Еко Вилидж и Сдружение „Алианс Българско Черноморие“.

Сподели публикацията