София. Техническа профилактика! Моля да ни извините! С тази информация са сюрпризирани потребителите на България Ер, които в този час нямат достъп до интернет страницата, за да получат допълнителна информация или да си запазят полети.

В следобедните часове сайтът air.bg вече можеше да се отваря от потребителите, но на нито един от посочените телефони компанията не отговаряше!

В отговор на запитване на „По света и у нас“ от авиокомпания „България Ер“ отговориха, че закъсненията, които са се получили през изминалата нощ на летище София са „поради натрупване на закъснения през уикенда“ и уточняват, че самолети на компанията са останали в Цюрих, Прага, Лондон и Барселона поради независещи от тях причини.

От компанията обясняват, че заради метерологични обстоятелства и натоварен въздушен трафик над различни ключови летища в Западна и Централна Европа част от самолетите на авиокомпанията са останали по летищата с часове, и допълват: В напрегнат сезон като летния, когато полетните разписания на всяка една авиокомпания, а и на всяко едно летище са изключително натоварени, това резултира в натрупване на закъснения по обратните полети към София, както и към следващите линии, които самолетът трябва да изпълни.

От „България Ер“ не очакват големи закъснения на полети в следващите дни. От авиокомпанията се извиняват на пасажерите за създаденото неудобство и припомнят, че всеки, чийто полет е закъснял с над 3 часа, може да подаде жалба за компенсация.

Кошмар на Летище София, стотици бяха блокирани заради закъснения на полети на България ер