Slide
Slide

Атина. Гръцката национална туристическа организация (GNTO) стартира своята най-нова кампания за популяризиране на дестинацията си. Тя е вдъхновена от истинска история и в нея се разказва за турист, който е посетил Гърция и е решил да остане завинаги.

Новата лятна туристическа кампания на GNTO се фокусира върху емоциите, които човек изпитва, когато посещава Гърция и чрез разказване на истории предава посланието, че понякога е необходима само една почивка в Гърция, за да накара човек да разбере, че току-що е намерил своя нов дом. Герой в новата кампания е австриецът Ото, който е посетил Гърция преди много години, но е реши да остане в страната за постоянно.

Посолството на Словакия в България подарява уикенд за двама в Братислава

„Мирът, простотата и красотата, които изпита, го накараха да остане, да работи, да създаде семейство в Гърция и в крайна сметка да промени живота си завинаги“, сподели гръцкият министър на туризма Василис Кикилиас.

Новото рекламно послание „Ще искаш за останеш завинаги“ е продължение на предишните кампании на GNTO „All You Want is Greece“, „Greece Does a Winter“ и „Greekend“.

Хотелите на Rixos – съвършеният дом за туристите по време на ваканцията си в Египет (снимки)

Сподели публикацията