Велинград. Вторият сезон на тв сериала „All Inclusive”, чийто епизоди бяха заснети в СПА столицата на България – Велинград, е една от най гледаните продукции на българския телевизионен пазар сред аудиторията в активна възраст (18-49 г.). Впечатляващият финал и щастливата развръзка в отношенията между героите след куп недоразумения беше предпочетен от 32,5% от зрителите в активна възраст пред екраните, съобщи Нова телевизия. Данните на ГАРБ Аудиенс Межърмент България сочат и преднина от 20% в сравнение със съдържанието на втората по гледаемост телевизия по същото време.

 

И във втория сезон „All Inclusive” затвърди традицията си да носи важни послания – за приятелството, любовта, семейството, прошката и истинското щастие, което се крие в малките неща от живота. Зрителите проследиха с огромен интерес планинската почивка на двете семейства Чобанови и Сиромашки в магическите Родопи, а в епизодите беше силно застъпена темата за любовта към родната българска земя и свързаността с нея. Щурите приключения на героите през целия сезон привлякоха пред екраните 31,6% от зрителите в активна възраст (18-49 г.). Данните на ГАРБ Аудиенс Межърмент България показват, че спрямо излъчваната поредица по bTV по същото време продукцията на NOVA този сезон постига с 29% по-висок аудиторен дял.

Хотелиери и ресторантьори искат облекчаване на здравните мерки за тях

Над 1,5 млн. видеогледания са регистрирани през есенния сезон в платформите на Нова Броудкастинг Груп според данните на Google Analytics.

Най-важните новини от туризма в България тук

Разгледайте възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарския ни сайт ТУК – доказан, актуален, авторитетен и независим източник на информация!