Св.Св. Константин и Елена. Баща заведе своята дъщеря на уикенд почивка в хотел „Корал“ в курорта „Св. Св. Константин и Елена“. Той не е дочакал края на своята ваканция, скъсал гривната и се е прибрал у дома с момиченцето си. Останал е разочарован от престоя си. По време на престоя си се почувствал повече като нежелан, като просяк, молещ да получи кафе или за други неща, за които е заплатил. Своята история той разказа в рубриката „Таен гост“ на информационна агенция BGtourism.BG, в която всички туристи могат да похвалят и да се оплачат от местата, където са били на ваканция.

Историята на госта:

Видях публикация за офертата на хотел „Корал“ във фейсбук.  Тя беше озаглавена така: „50 лева на човек в двойна стая на база all inclusive за периода от 16.06 до 26.06.2019“, която и все още към момента е активна.
Попитах колко биха ми стрували две нощувки за мен и моето дете на 5 г. за периода от 21-23.06.2019, отговорът беше: 75 лева на възрастен + дете на вечер на база all inclusive.
Офертата ми се стори добра, тъй като при повечето хотели цената, която ми обявяваха за мен и дете беше на цената на двама възрастни. И съответно резервирах.
Ден първи: Пристигнахме в хотела, имаше места на паркинга, като изключим облачното време всичко вървеше супер.
Влязохме в хотела, леко усмихната дама на рецепция ни поздрави, казах името си за резервацията, платих сумата 150 лева и ни закачиха жълтите гривни, в последствие разбрах, че има още червени и бели, по-късно разбрах, че жълтите са с най-висок приоритет.
Попитаха ни дали искаме да обядваме, и тъй като малката се запъти към ресторанта, казах да хапнахме.
Хапнахме на две на три, тъй като детето нямаше търпение да влезе в басейна. Оставихме си багажа в стаята, взех хавлиите и слязохме на басейна.
Водата беше меко казано студена. Помислих си, че може би в детската секция би била по топла, но тъкмо обратното там беше още по-студена.
Успокоих детето, че след малко ще напече и най-вероятно басейна ще се стопли, както и стана, но басейнът така и не се стопли. Все пак влязохме с идеята да свикнем с температурата, но след 2-3 минути ни ставаше адски студено и направихме пауза.
Отидох до така наречения POOL BAR, с идеята да взема нещо топло за детето, а за мен кафе. След около 10-минутно въртене и чудене дали бара работи се появи момче, което ми каза че бара ще отвори в 15:00. Стана ми странно, тъй като пишеше, че барът на басейна работи от 10 до 18 часа, запътих се и към лоби бара, там имаше друг младеж, показах си гривната с надеждата поне да видя една усмивка или някаква свежа реакция, но такава нямаше. Поисках сок за детето и кафе за мен.
Барманът ми каза, че ще трябва да си платя кафето, защото то не било включено в пакета, предложи ми да изчакам половин час, тъй като от 15 до 16 часа имало кафе пауза, и тогава можело да си взема кафе.
Ами ако искам да пия кафе примерно в 16:30, попитах аз?
– Тогава ще трябва да си го платите ми, отговори ми барманът.
Както и да е, стиснах зъби, взех сок портокал понеже нямаше друг и изчаках до 15 часа.
Кафето, ако сте чували израза „негърска пот“, е слабо казано, пълен леш. Ама изпих 2 кафета, захар, мляко сложих да заприлича на нещо. Сок имаше само портокал, иначе в офертата пишеше цитирам „разнообразие от сокове“.
В 16:30 имало сладолед под логото „сладоледено изкушение“, видях деца да носят сладолед, малката ми каза че искала бананов сладолед. Запътих се към лоби бара с мисълта, че едва ли ще има бананов сладолед, най-много ванилия и шоколад, познайте какво имаше само – ванилов!
Хапнахме по един сладолед и решихме да се качваме към стаята, че на малката усните бяха посинели от студ.
С идеята да я стопля влизаме в банята и познайте какво – вода има, има и топла вода, ама от душа толкова тънка струя вода излиза, че все едно излиза някаква пара. Ужас!
Облечени и малко преди вечеря решихме да минем през батута, който видяхме като влязохме в хотела, поогледах се  и нямаше никой около него. Отидох до него и видях надпис 3 лева -30 мин. Естествено, вече очаквах всичко.
Както и да е, дойде време за вечеря, малко разнообразие, но за сметка на това имаше някои вкусни неща. Дойде време за десерт, но докато сме си хапвали десерта май е свършил и имаше сервирана представете си халва. Не, че е лош десерт, аз обичам халва, но в обявата пишеше цитирам: „разнообразие от десерти и плодове. „Е, отново разочаровах детенцето.
Нито десерти, нито плодове, ужас!“
Ден втори: Станахме, закусихме, аз пих две кафета, че после нали знаете „Няма“ и се отправихме към басейна. Времето беше топло ,слънцето грееше силно, надявах се водата да е станала малко по-топла, но все още си беше студена.
Реших да пия една ментичка и се запътих към pool bara, е познайте какво – там мента нямаше и отново към лоби бара.Този път пари не ми искаха.
Попитах днес дали ще има анимация за деца, тъй като в обявата пишеше 6 дни в седмицата. Отговориха ми така: Ами в момента подготвят програмата, по-нататък ще има анимация! Поредна подвеждаща лъжа!
Изчаках обяда, хапнахме и тръгнахме към вкъщи.
Трябваше да пренощуваме още една вечер, но не исках повече да си губя времето, а и честно казано нямах търпение да се махна от там!
Изводът: Мръсна и студена вода в басейна. Кафе, ако може да се определи като такова, се пие в определено време. Душ, пръскащ тънка струя, едвам може да се стопли човек. Анимация нямаше. Фитнесът е сложен само, за да се пише, че има! Никакво разнообразие от десерти, плодове и сокове.
Като оставим настрана храна, кафе, вода и т.н., най-лошото бе отношението на персонала. Хората, които работят в хотела, чуството че си не си желан, не си искан.
През цялото време се чуствах като просяк, който моли за кафе, който моли за нещата, за които е платил.
Предполагам, че има и други хотели, които са в същото състояние, но също така знам и че има много добри и успешни места по нашето Черноморие. Места които ти дават спокойствие, радост, уют и най-вече отношение.
Вече си имам сериозна обица на ухото. Надявам се нещата да се променят към по-добро и да предпочитаме нашето море пред чуждото!

Потърсихме и позицията на хотел „Корал“ в курорта „Св.Св. Константин и Елена“.

Ето какво сподели Розалина Петрова – управител и маркетинг мениджър на хотел „Корал“ относно оплакването.

1. Басейнът на хотел „Корал“ не е със ски мирна система, а е огледален образ и листата не падат на дъното, а се изхвърлят върху преливника. Поради лошото време и силния вятър може да е имало паднали листа, които изчистваме своевременно. Водата в басейна не е минерална, а се загрява от слънчевите лъчи.
2. Според описанието на програмата All inclusive, ясно и точно са конкретизирани часовете, в които се предлагат безплатните безалкохолни и алкохолни напитки. Информацията е точна и неподвеждаща: кафе се предлага сутрин по време на закуската от 7:30 до 10:00 , при късната закуска от 10:30 -11:00 и при следобедната закуска от 15:00 до 16:00 часа. Кафето е от професионални кафе -роботи, а самите продукти са на Lavazza и Nero Azzurro. Вкусовите критерии са субективно нещо, ние се стараем с качествен продукт максимално да удовлетворим очакванията на гостите. На свободна консумация предлагаме различни видове капсули за Ценители на кафе.
2. По време на „Сладоледеното изкушение“ от 16:30 до 17:30 се предлагат четири вида сладолед . Това, че е липсвал бананов, не означава, че е нямало други плодови вкусове. Персоналът на хотел „Корал“ е достатъчно отзивчив и е непрекъснато на разположение да реагира на индивидуални желания на всеки гост.
3.Ползването на батута не влиза в програмата All inclusive, както флипера, видеоигри, билярд, тенис на маса, ховърборди, детски акумулаторни колички, велосипеди. Това са услуги срещу допълнително заплащане и всеки хотел има право да определя точно кои услуги да бъдат включени в програмата All inclusive. Нямаме подвеждаща информация в описанието на безплатните услуги.
4. Десертите по време на обядите и вечерите са 3 вида сладки: петифури, еклери, тарталети или баклава, един вид халва и 4 вида плодове. Това е нетипична ситуация, която е описал нашия гост, но допускаме, че е могла да се случи по изключение. Стандартът на работа при нас е до 5 минути технологично време, след което изчерпаната позиция от даден артикул се зарежда отново на шведската маса. В случая едно запитване към ОТЗ-то на обекта би довело до адекватно съдействие, а такава комуникация е липсвала.
5. Предвид малкия брой деца в този период, анимацията за деца беше в точно определени часове. На 22.06 от 17:00 до 20:00 два клоуна от Party Jack забавляваха дечицата на територията на детския кът и фоайето на хотела.
6. Ние сме семеен тип хотел с преобладаващи гости – родители с деца и много държим на тяхната удовлетвореност. Рая, детенцето на госта се забавляваше с моето дете по време на първата вечер, без бащата да сподели какъвто и да е проблем, неудовлетворение, разочарование и съответно да получи обяснение, извинение и дори компенсация. В крайна сметка ние бихме желали на място да научаваме личните предпочитания на всеки гост, за да бъдат удовлетворени родителите и щастливи техните деца!

Споделете Вашите добри или лоши коментари, снимки или видеа от вашата ваканция чрез рубриката ни „Таен гост“. Изпращайте ни съобщенията си на нашия имейл office@bgtourism.bg или чрез съобщение във фейсбук страницата ни.

Неустоимо! Кулинарно пътешествие до Малта с шеф Тревор Портели в Кемпински Хотел Гранд Арена Банско