Кризисният PR в туризма относно коронавируса е преимущество, но не и панацея
Кризисният PR в туризма относно коронавируса е преимущество, но не и панацея

София. Кризисните комуникации в туризма във връзка с коронавируса не са най-важното, те не са панацея. Те помагат, но имаме нужда преди всичко от повече превенции и контрол. По-важно е защо не сме били подготвени. От друга страна, има ярост, липса на бърза реакция и информация. Това мнение изрази доц. Соня Алексиева, преподавател в НБУ и PR експерт в областта на туризма, в предаването “В развитие” по Bloomberg TV Bulgaria.

“Предпоставки за криза в международния туризъм има и тя е видима”.

Авиоиндустрията е най-потърпевша от разпространението на коронавируса. Хотелиерството, ресторантьорството, круизният туризъм, търговските изложения, отменянето на Мобилният конгрес в Барселона, Международната конференция по журналистика – също.

“От януари до април Европа ще загуби над 40 млн. нощувки”, отбеляза гостът.

“Мистерията и неразпознаването на симптомите, свързани с коронавируса, са проблем”, изтъкна още доцент Алексиева.

Тя посочи необходимостта от превенция по болници, подготовка на легла, специален сайт и повече синергия между държавната администрация ,частните институции и неправитерлствените организаци в случая.

Ситуацията, от друга страна, доцент Соня Алексиева определи като положителна за вътрешния туризъм, но все пак бихме изгубили известен брой азиатски туристи.

Разгледайте възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарски сайт №1 за туризъм в България ТУК

Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE