Добрич. 14-годишният Даниел Ливингстън от щата Монтана (Съединените щати) писа в първите дни на тази година до шефа на добричката компания Esseterre Bulgaria – Пламен Николов. Тийнейджърът се включил в платформата на LEGO Ideas и иска да реализира игра „Розоварна в България“ с популярните в цял свят пластмасови кубчета, научи bgtourism.bg.
Фантастичната идея на Даниeл е дошла по време на годишната среща на консултантите в Съединените щати през септeмври 2019 г., на която се събират над 30 000 души. На нея Николов е презентирал най-новия проект на компанията – Розоварна, която в момента се реализира в Казанлък. С емоцията си собственикът на фирмата бързо завладял детето, чиято майка е консултант в компанията-майка dōTERRA.
В Чепеларе чертаят стратегия за развитие на здравния туризъм
Даниeл се добрал до електронната поща на майка си и изпратил писмо на английски език до шефа на Esseterre Bulgaria, за да поиска повече информация относно пропорциите на Розоварната.
Момчето има намерението да реализира идеята си като направи проект и го качи в платформата на LEGO Ideas. От идеята до реализацията стъпките са 9, като експертите на LEGO ще решат дали да превърнат проекта в реалност. Предложението първо трябва да е харесано от 10 000 души, а после и да бъде одобрено от експертите.
Шампион! Това е най-добрият хотел в България през 2019 г. според HolidayCheck (снимки)
„Представяте ли си какъв би бил ефекта за българския туризъм, ако LEGO направи такава игра – „Розоварна в България“?
Бил съм в големия магазин на LEGO в Ню Йорк, такива има и по цял свят, и осъзнавам какво може да стане, ако проекта бъде реализиран. Тази идея ни окрилява и ни дава увереност, че срещите с тези хора са полезни“, споделя Пламен Николов пред bgtourism.bg. Компанията му за последните 4 години е подпомогнала социални проекти в община Добрич на стойност 500 000 лева. Той самият иска местния бизнес да се обедини около общи каузи, за да може да има по-голям ефект от усилията на фирмите с възможности в региона.
Виртуози в кухнята от Варна, Добрич и София отварят кулинарна академия в Слънчев бряг
В същото време шефът на добричката компания Esseterre Bulgaria Пламен Николов е изминал 98 940 км през 2019 година, за да презентира възможностите й. Той е пътувал до различни краища на света, за да разкаже за дейността на фирмата и дестилерията в България на хора от цял свят, които използват маслата на dōTERRA и искат да знаят от къде и как идват те. Бил е и на екзотични места, където фирмата има сериозни финансови интереси, включително и точно на мястото, където капитан Кук е открил Хаваите. По света компанията-майка презентира своите продукти вече чрез 3 милиона консултанти. Те на практика продават услугата знание за маслата, а не толкова маслата. Днес американската фирма dōTERRA е най-голямата фирма в ароматерапията и предлага възможности за по-добър живот без химия.
Фирмата в Добрич първоначално е имала за задача да произвежда единствено лавандула за dōTERRA, но днес доставя десетки етерични масла на световния гигант с оборот от 2 милиарда долара. Припомняме Ви, че у нас се правят двете най-разпространени масла – лавандула и тамян, и двете най-скъпи – розата и маточината. Компанията обяви, че Ароматът на 2020 година е именно розата, която се радва на голям интерес по света.
Седмичен културен афиш на Община Добрич
Разгледайте възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарски сайт №1 за туризъм в България ТУК
Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE