Slide
Slide

София. Екип на Министерство на туризма организира онлайн среща с бизнеса, на която представи работата на туристическите аташета на България. Действащите туристически представители на страната ни са Катя Жекова – аташе по туризъм в Русия, Пламен Бакалов – за Германия и Николай Костов, който отговаря за Вишеградската четворка и работи във Варшава.

В думите си към участниците министър Балтова изрази готовността на министерството да съдейства в осъществяването на тези важни за бизнеса контакти и увери, че туристическите представители на страната ни са готови да служат на бизнеса, като призова неговите представители да не се колебаят да се възползват от тази възможност.

5-звезден комплекс в Сандански е избран за най-добър луксозен СПА резорт в Източна Европа

Една от основните задачи на туристическото представителство е да подава редовно и системно достоверна и полезна информация както на туристическия бизнес, така и към крайните потребители и туристическите бюра. Това увери Катя Жекова и информира участниците във виртуалната среща, че представителството ни в Москва е асоцииран член на престижната руска организация на туроператорите АТОР и активно работи за популяризирането на българския туристически продукт. В края на ноември предстои уебинар, посветен на зимния сезон, с акцент съчетанието на ски, СПА и културен туризъм.

Стела Балтова ще открие шестото издание на „Хотелски форум ‘2021“, вижте програмата

Пламен Бакалов съобщи за подготовката на предстоящото участие на България в международното туристическо изложение Touristik & Caravaning, което ще се проведе в Лайпциг в средата на ноември, той разказа и за предстоящите планове, тенденции и новости. Бизнесът беше информиран, че предстои разпространението на прессъобщение във водещи германски медии, което ще популяризира възможностите за различни видове туризъм не само в зимните ни курорти, но и в по-малки български градове и общини.

Николай Костов информира, че интересът на пазар Полша към България е голям и се прехвърля и върху зимния сезон. Това лято страната ни е била трета по продажби на полския пазар за организирани пътувания чрез туроператорски услуги. В момента се готви реализирането на цялостна имиджова телевизионна реклама на България в Полша като привлекателна и сигурна дестинация за туризъм и инвестиции.

Представителите на бизнеса изразиха задоволство от срещата, която се инициира в подобен формат за пръв път и поискаха съвместната работа да продължи, като се разшири по посока на взаимодействие и с търговските аташета. Те поискаха също туристическите представители да споделят с тях информация за това как другите конкурентни държави се рекламират на чуждите пазари.

Има значение кой и кога Ви информира! Последвайте нашите страници за бърза, достоверна и актуална информация във FacebookInstagramTelegramLinkedInYouTube, TikTok

Най-важните новини от туризма в България

Запознайте се с възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарския ни сайт ТУК – авторитетен и независим източник на информация!

Сподели публикацията