Бургас не спи по време на коронакризата! Стартира конкурс за визуална идентичност на туристическия си бранд
Бургас не спи по време на коронакризата! Стартира конкурс за визуална идентичност на туристическия си бранд
Slide
Slide
Slide
Slide

Бургас. Креативността не почива при никакви условия, дори в най-трудни времена. Днес много творчески личности си стоят у дома, стараейки се да опазят себе си и останалите от упорития коронавирус, а Община Бургас се възползва максимално от това време, като ги провокира да покажат своите услуги.

Община Бургас, в партньорство с Националната художествена академия, Съюза на българските художници и Международното триенале на сценичния плакат, обяви конкурс за графична концепция на туристически бранд Бургас.

Необходимостта от нова визуална идентичност на Бургас като средище на курортен регион е естествен резултат от развитието на града през последните години. В резултат на тези промени бе създаден и отдел “Туристически политики и дейности”, както и обединяването на културата, спорта и туризма в общ ресор.

Бургас търси спешни мерки: И един турист да има, не трябва да ходи във Варна, а при тях (обновена информация)

Условията на конкурса са подготвени след консултации със специалисти  в областта на дизайна и рекламния плакат. Резултатът ще е крайно необходим както за сезон 2020, така и през следващите години, тъй като пред туристическия бизнес и морските общини ще стои предизвикателството за преодоляване на щетите от COVID 19.

“В тези трудни за всички дни призивът “Останете си в къщи!” се отнася и за художниците. Така те ще имат достатъчно време, за да обмислят и реализират идеите си за въздействаща и запомняща се графична концепция. Община Бургас призовава  в конкурса да се включат автори от Дружеството на бургаските художници, с които има дълго и успешно партньорство, преподаватели и студенти от НХА, чийто филиал внесе положителна промяна в културния живот на града. Също така ще се радва на всяко участие на автори  от цялата страна. Едно от изискванията е проектните предложения да включват варианти на кирилица и латиница, придружени от цветни и черно-бели версии с възможност за компютърно анимиране. Регламентът предвижда една награда от 3 000 лв. Организаторите запазват правото си да организират изложба с участващите проекти.”, съобщават от Община Бургас.

Без повече секс на плажа в Бургас, започват да глобяват

Условията на конкурса:

Проектните предложения следва да включват варианти на кирилица и латиница, придружени от цветни и черно-бели версии с възможност за компютърно анимиране, което носителят на първата награда се задължава да извърши като част от настоящия регламент в едномесечен срок след приключването на конкурса.

Проектите се предават на хартиен носител – картон формат А3, (голям цветен и малък чернобял вариант) и на електронен носител (файлове JPG и PDF).

Всеки автор предоставя задължително подписана декларация за участие ,  кратка творческа биография и концепция, с която обосновава идеята си – въздействие на шрифтове, цветова гама и елементи.

Краен срок за получаване на проектите –  20 май 2020 г.

Журито ще обяви резултатите до 30 май 2020 г.

Награди:

Победителят в конкурса получава парична награда – 3 000 лв.

Адрес за получаване на конкурсните проекти:

Административна сграда на Община Бургас

гр. Бургас 8000

ул. “Александровска” 26

или на електронен адрес: info@gotoburgas.com

Лице за контакт и допълнителни въпроси:

Диана Саватева  – Зам.-кмет “Култура, туризъм и спорт”

тел. 056 907 244,  email: d.savateva@burgas.bg

#ОстанетеСиВкъщи

Сайтът bgtourism.bg с инициатива в подкрепа на туристическия бранш

Разгледайте възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарски сайт №1 за туризъм в България ТУК

Сподели публикацията