“Резервирай в България”: Бургас – градът, носещ в себе си морето (снимки + видео)
“Резервирай в България”: Бургас – градът, носещ в себе си морето (снимки + видео)

Бургас. Креативността не почива при никакви условия, дори в най-трудни времена. Днес много творчески личности си стоят у дома, стараейки се да опазят себе си и останалите от упорития коронавирус, а Община Бургас се възползва максимално от това време, като ги провокира да покажат своите услуги.

Община Бургас, в партньорство с Националната художествена академия, Съюза на българските художници и Международното триенале на сценичния плакат, обяви конкурс за графична концепция на туристически бранд Бургас.

Необходимостта от нова визуална идентичност на Бургас като средище на курортен регион е естествен резултат от развитието на града през последните години. В резултат на тези промени бе създаден и отдел “Туристически политики и дейности”, както и обединяването на културата, спорта и туризма в общ ресор.

Бургас търси спешни мерки: И един турист да има, не трябва да ходи във Варна, а при тях (обновена информация)

Условията на конкурса са подготвени след консултации със специалисти  в областта на дизайна и рекламния плакат. Резултатът ще е крайно необходим както за сезон 2020, така и през следващите години, тъй като пред туристическия бизнес и морските общини ще стои предизвикателството за преодоляване на щетите от COVID 19.

“В тези трудни за всички дни призивът “Останете си в къщи!” се отнася и за художниците. Така те ще имат достатъчно време, за да обмислят и реализират идеите си за въздействаща и запомняща се графична концепция. Община Бургас призовава  в конкурса да се включат автори от Дружеството на бургаските художници, с които има дълго и успешно партньорство, преподаватели и студенти от НХА, чийто филиал внесе положителна промяна в културния живот на града. Също така ще се радва на всяко участие на автори  от цялата страна. Едно от изискванията е проектните предложения да включват варианти на кирилица и латиница, придружени от цветни и черно-бели версии с възможност за компютърно анимиране. Регламентът предвижда една награда от 3 000 лв. Организаторите запазват правото си да организират изложба с участващите проекти.”, съобщават от Община Бургас.

Без повече секс на плажа в Бургас, започват да глобяват

Условията на конкурса:

Проектните предложения следва да включват варианти на кирилица и латиница, придружени от цветни и черно-бели версии с възможност за компютърно анимиране, което носителят на първата награда се задължава да извърши като част от настоящия регламент в едномесечен срок след приключването на конкурса.

Проектите се предават на хартиен носител – картон формат А3, (голям цветен и малък чернобял вариант) и на електронен носител (файлове JPG и PDF).

Всеки автор предоставя задължително подписана декларация за участие ,  кратка творческа биография и концепция, с която обосновава идеята си – въздействие на шрифтове, цветова гама и елементи.

Краен срок за получаване на проектите –  20 май 2020 г.

Журито ще обяви резултатите до 30 май 2020 г.

Награди:

Победителят в конкурса получава парична награда – 3 000 лв.

Адрес за получаване на конкурсните проекти:

Административна сграда на Община Бургас

гр. Бургас 8000

ул. “Александровска” 26

или на електронен адрес: info@gotoburgas.com

Лице за контакт и допълнителни въпроси:

Диана Саватева  – Зам.-кмет “Култура, туризъм и спорт”

тел. 056 907 244,  email: d.savateva@burgas.bg

#ОстанетеСиВкъщи

Сайтът bgtourism.bg с инициатива в подкрепа на туристическия бранш

Разгледайте възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарски сайт №1 за туризъм в България ТУК

Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE