touchmenu 06
Slide
Slide
Slide
Slide
В рубриката „Бизнес карати“ Bgtourism.bg дава думата на успешни личности в българския туризъм. Това са хората, които чертаят пътя за превръщането на този бизнес в мощен мотор за икономиката на страната и не спират да работят за покоряването на нови предизвикателства. Примерът им е заразителен за всеки, който иска да следва мечтите си. Техните истории, написани от живия живот, са повече от интересни. Днес наши гости са Тодор Бобев и Пламена Бобева от TouchMenu.

Кристиан ИВАНОВ
„Вашият ключ към всичко.“
Това е девизът на митична организация от хора, които работят в най-елитните световни хотели и са способни да превърнат невъзможното във възможно. Тяхната цел е да осигурят на всеки гост преживяване, за което дори не е мечтал. Професията им се нарича с френската дума консиерж. Отличителният знак е игла на ревера с два кръстосани златни ключа. Това показва, че тези хора, които иначе лесно може да бъдат объркани с обикновени портиери, всъщност са членове на могъща асоциация. Консиержът на златния ключ познава главните готвачи на най-добрите ресторанти и може да уреди резервация, дори когато според официалната информация няма места. Близък е с персонала на големите театри и е в състояние да намери билети за разпродадения спектакъл. Консиержът от елитната асоциация на „Златните ключове“ чува и знае всичко. Това е част от неговото ДНК.
Да се намери и наеме такъв човек със сигурност е много трудно и също толкова скъпо. Но добрата новина е, че голяма част от услугите на консиержа, вече са достъпни с онлайн платформа, която се предлага и в България.

touchmenu 04

„Всичко започна със създаването на дигитално ресторантско меню, което позволява на клиента да поръчва от разстояние – разказва Пламена Бобева от TouchMenu – След това самият хотелиерски бизнес поиска нещо повече. Сега системата е надградена до истински дигитален консиерж. Гостът може да се информира и резервира директно всички услуги на хотела, а и на външните партньори на комплекса, от стаята си, от СПА центъра или от шезлонга край басейна. Достатъчно е гостът да сканира със своя телефон QR код, който може да бъде поставен във всяка една зона на хотела и там да достъпи цялата необходима информация. Не е нужно да се сваля отделно приложение. Представете си, че сте на морето и искате да подарите разходка с лодка на вашата любима или любим – цялата организация на романтичната изненада ще отнеме по-малко от минута, стига хотелът или негов външен партньор да е включил такова предложение в списъка си с развлечения.“

Българска дигитална платформа отправи предизвикателство към хотелиерите по време на международния форум „Conventa“ в Словения

touchmenu 01

Идеята за създаването на виртуалния консиерж зрее дълго време в плановете на своите създатели, но реализацията в България става възможна след пандемията от коронавирус. Както често се случва кризата ражда възможности. Хората и в нашата страна, а и навсякъде по света, започват масово да използват QR кодове за все повече услуги в своето ежедневие. Бързо се налагат нови стандарти.

Тодор Бобев – CEO, TouchMenu: Интелигентните технологични решения, които предлагаме, работят успешно и за двете страни – гости и мениджмънт

„Идеята за TouchMenu е на моя съпруг Тодор Бобев, а края на 2020-та година имахме своите първи клиенти в хотелиерския бизнес – разказва Пламена Бобева. – Пазарът вече беше готов за подобен иновативен продукт. От тогава до днес развитието на TouchMenu е възходящо. Всички хотели, които работят с нас, бележат ръст в продажбите и регистрират много повече положителни оценки в социалните мрежи и въобще в интернет пространството. Нашите партньори подобряват обратната връзка от своите гости, научават още за конкретните предпочитания на всеки един клиент. Това е безценна информация и носи висока добавена стойност.“

Румъния: TouchMenu с награда от Termalia

touchmenu 05
Преди да се впусне в приключението TouchMenu заедно със своя съпруг, Пламена работи като икономист в голяма международна компания. Доброто образование в сферата на финансите във Варненския икономически университет се отплаща с отлична кариера във фирмата. Но след 10 години идва време за промяна.

„Почувствах, че е дошъл моментът за нещо ново и различно – казва Пламена Бобева. – Тодор е завършил в САЩ, той е креативният в нашия екип. Има способността да се фокусира в детайлите. Създаде TouchMenu с много любов, внимание и себеотдаване. Включих се заедно с него в развитието на компанията. Работих здраво върху това да се науча да работя с клиентите и да представям всичко, което предлагаме, по най-добрия начин.“ Както обикновено в такива случаи, онова, което винаги не достига, е времето. „Трудим се здраво – казва Пламена. – Често ни казват, че сме луди, защото просто не се спираме на едно място. Но това е нашият начин да бъдем щастливи и да възпитаме в правилните ценности своите три деца. Светът се променя, а с това и технологиите. Всичко, което днес изглежда научна фантастика, утре може да бъде реалност. И ние вярваме, че TouchMenu може да бъде „златен ключ“ за хотелите на бъдещето.“

Още от рубриката „Бизнес карати“:

Историята на Premio Travel: Едно пътешествие без край!
Electra Airways: Да полетиш в България
Круизът към мечтания бизнес потегля от офис в кафене и празна банкова сметка
Основателят на „Екзотик Холидей“ Красимир Златанов: Пътешествие между магията на Родопите и тайните на Изтока
Живко Иванов изминава пътя от сервитьор до директор
„Аполо“ излита в бизнеса с факс, телефон и един горящ автобус
Историята на Luxutour: Мечта, голяма колкото света
Даниела Стоева създава „Тандем Травел“ в разгара на криза
Създателят на URBO Studio Андрей Лилов: Специалистът по невъзможното
TravelSmart: Компасът на BG пътешественика от XXI век
Ивайло Николов от „Булрайзен“: Вълшебствата на България ни дават ключа към успешен туризъм
Венцислав Пешев, собственик на „Диадженти“: В бизнеса слушам сърцето, душата и семейството си
Инж. Людмила Маждракова – дамата, която помага на бизнеса да сбъдва мечти
Формулата на Петър Денчев: Изкуство и футбол
Нежната революция на TravelLine променя българския туризъм
Сподели публикацията