Мартин Захариев предложи да се създаде дирекция “Бранд България”, Зарица Динкова и представители на бизнеса: Трябва да има по-малко структури и повече съдържание
Мартин Захариев предложи да се създаде дирекция “Бранд България”, Зарица Динкова и представители на бизнеса: Трябва да има по-малко структури и повече съдържание
Slide
Slide
Slide
Slide

София. Да се създаде дирекция “Бранд България” към специализираната администрация на Министерския съвет, която осъществява пряко функциите по управление. Това предложи д-р Мартин Захариев, заместник-председател на Управителния съвет на Сдружение “Национален борд по туризъм” по време на дискусия “Бранд България 2024 – модерният разказ за културата и туризма. Имиджът на страната ни в националната и международна комуникация”, съобщи БТА.

Единственото систематично правилно място на такава дирекция би било в Министерския съвет, всички останали институции имат частична компетентност, допълни той.

Зарица Динкова: Трябва да работим заедно за съдържанието, а не за картинката

Пред журналисти, след участието си във форума, министърът на туризма Зарица Динкова коментира, че този въпрос трябва да се обсъди в правителството и на ниво ресорна работна група под председателството на вицепремиера Мария Габриел. Динкова изрази личното си мнение и каза, че като цяло тя е за по-малко структури и за повече съдържание. Същото мнение изразиха и представители на туристическата индустрия.

Ертен Анисова: Бранд България е модерният и иновативен разказ за страната ни, който може да бъде двигател за икономически растеж

Сподели публикацията