Цветелина Бориславова на форума Бранд България/Снимка Стандарт
Slide
Slide

София. Съвсем нова идея за една от насоките на развитие и свързване на страната ни с Бранд България предложи Цветелина Бориславова, председател на Надзорния съвет на Българо-американска кредитна банка и един от учредителите на Общество „Културно наследство“. Тази нейна идея е свързана с уникалните водни богатства на българската земя. форума „Бранд България – модерният разказ за културата и туризма”. Бориславова участва в дискусията за създаването на Бранд България, която се организира от медия „Стандарт” в партньорство с НБТ и Общество „Културно наследство”. На форума присъстват Зарица Динкова – министър на туризма, и Ертен Анисова – председател на Комисията по туризъм към НС.

Снимка Bgtourism.bg

Винаги съм се стремила туризмът да бъде една от визитните картички на страната ни, защото имаме всичко – от безценна природа до уникални исторически забележителности, припомни Бориславова. Тя посочи постиженията на ценния Бранд Родопи, който е едно от лицата на България, благодарение на мистичната, изпълнена с минало настояще и бъдеще планина. Това е планина-кръстопът, която свързва страната ни с Гърция. Тя дава не само коридор за търговия и обмен на стоки, но и за обмен на култура, подчерта Цветелина Бориславова.

С оглед успехите на Родопите тя постави акцент върху постигнатото от курорта Пампорово, който непрекъснато се развива, превръща се в една перлите на зимния ни туризъм и непрекъснато привлича чуждестранни посетители. Пампорово е домакин на световни форуми, посветени на зимните спортове, но също и на конферентни събития, в които среща си дават учени и изследователи от цялата планета.

Много възможности са налице за развитие на Бранд България – забравени митове, представени чрез модерния разказ, изваждане на дневен ред на усещанията на съвременния турист чрез уникалните природни забележителности и храната.

Но това, върху което за първи път специално акцентира Бориславова е използването на безкрайните водни богатства на България. Водата – питейна, лековита, минерална, водата като източник на зелена енергия – това определено е бъдеще, което България заслужава. Страната ни цялата лежи върху различни по съдържание и качество води, което е благоприятно не само за туризма, но също и за опазване на околната среда. Водата е източник на зеленото водородно гориво.

Да свържем Бранд България и с уникалното многообразие и възможности на водите ни, призова Цветелина Бориславова.

Сподели публикацията