София. Според нас е важно да се набележат точните места за заснемане, да бъдат подбрани точните екскурзоводи и да се използват ресурсите, както на Министерството на туризма, така и тези на Общините и на екскурзоводските организации.

Това споделят в свое писмо от Съюза на екскурзоводите, което е било входирано вчера в Министерството на туризма относно обявената от Марияна Николова – вицепремиер и министър на туризма, рекламна кампания за популяризиране на малко известните места в България чрез видеоклипове.

Марияна Николова: Културният туризъм, съчетан с археология и фестивали допринасят за превръщане на България в целогодишна дестинация

От Съюза на екскурзоводите излизат с предложение професионални лицензирани екскурзоводи, от различни краища на България, да водят беседите и да участват активно в заснемането на видеоклиповете на малко познати туристически обекти в България и популяризиране на страната като „Дестинация за четири сезона“.

Марияна Николова: Сапарева баня е пример за целогодишна дестинация

Относно идеята на министерството клиповете да бъдат заснемани от лицензирани екскурзоводи, от Съюза на екскурзоводите споделят, че подобно начинание е израз на уважение и признание към професия “Екскурзовод“. Ще допринесе за обективното представяне на обектите пред потенциалните гости от страната и чужбина и ще подчертае позицията на ведомството, че се уважават и спазват текстовете на ЗТ и Наредбата за екскурзоводската професия – туристическите обекти да се представят от хората, които най-добре ги познават и рекламират дълги години, и не на последно място, ще подпомогне финансово колегите, които са изправени пред „режим на оцеляване“, предвид ситуацията в туризма в страната и липсата на работа.

От първо лице: Почивка в България – мисия възможна!

„Изразяваме нашата готовност и желание, членове на нашето Сдружение също да вземат участие в тази инициатива и да популяризират България, чрез видео послания от градовете, в които са родени, живеят, работят или познават добре.

Съюзът на екскурзоводите има готовност да предложи екскурзоводи от следните градове, които биха могли да представят и малко познати обекти от региона си: Русе, София, Пловдив, Асеновград, Благоевград, Бургас, Несебър, Варна, Шумен, Добрич, Ловеч, Троян, Велико Търново, Балчик, Каварна и др.“, споделя Христина Неделчева.

Представителите на зимните ни курорти поискаха от Николова реклама в социалните мрежи

След настъпване на пандемията Съюза на екскурзоводите в България стартира свой YouTube канал,  в помощ на туристическата реклама на България. В YouTube канала са представени кратки клипове с рекламни видео послания, представящи и рекламиращи градове в България, заснети от наши членове или от професионални видеооператори, с участието на екскурзоводи от СЕБ.

Във Варна посрещнаха първите израелски туристи за това лято (снимки)

Нещо повече от няколко години, Съюза на екскурзоводите в България, съвместно с Община Варна, провеждат безплатни пешеходни турове на български и английски езици за гостите на град Варна.

В условията на извънредно положение, нашите пешеходни обиколки бяха провеждани на различни чужди езици, без участието на гости, излъчвани наживо, чрез live stream във Фейсбук страницата на Туристически информационен център Варна, Фейсбук страницата Visit.Varna и във Фейсбук страницата на Съюза на екскурзоводите в България.

Във Фейсбук страницата на Съюза на екскурзоводите в България, може се видят всички клипове. „Имаме опит, имаме компетенциите, имаме желанието! Ще се радваме да станем част от екипа, рекламиращ страната ни, която представяме с любов и професионализъм повече от пет десетилетия“, завяват това от Управителния съвет на Съюза на Екскурзоводите в България.

Най-важните новини от туризма в България тук

Разгледайте възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарски сайт №1 за туризъм в България ТУК