Клиентите ще стават все по-самостоятелни през следващото десетилетие. Това прогнозира водещата технологична компания Travelport, която обслужва световната туристическа индустрия. Тя публикува прогноза за развитието на туристическия бизнес в периода 2020-2030 година. В допитването са участвали хиляди туристи и професионалисти от туристическия отрасъл.

За какво може да ви свалят от самолета

Сред анкетираните са и ръководители на едни от най-големите и успешни туристически компании в света. 55 на сто от анкетираните посочват, че вместо да разговарят с жив събеседник по телефона, предпочитат да се справят с извънредна ситуация чрез цифровите комуникации. Болшинството туристи ще преминат към самообслужване, като това е особенно характерно за поколението Z, което разчита на дигиталния свят.

Коледният дух обхвана карибските държави, туристи се радват на коледни елхи на фона на красиви морски пейзажи

Мобилните приложения ще стават все по-предпочитани за резервиране на ваканции, а с едно ще може да се прави всичко – с него ще се резервират самолетни билети и хотели, ще се поръчва трансфер и храна, ще се извършват всички плащания, прогнозират Travelport. И сега е така, но туристите използват няколко приложения, за да организират цялостното си пътуване и престой. Туристическите агенции трябва да организират на по-високо ниво своята работа в общуването си с клиентите си чрез собствените си мобилни канали, ако желаят да предложат висококачествено обслужване. В следващото десетилетие се очаква ръст в продажбите на дребно в туристическата индустрия, сочи изследването. Автоматизацията ще позволи на туристите самостоятелно онлайн да резервират и плащат за своите туристически продукти и услуги. Все повече туристите ще зависят от цифровите си устройства, сочи проучването.

Рай за инстаграмърите! Великолепен частен остров, на който можете да плувате с фламингота и да се си правите селфита със самолети

70% от анкетираните посочват, че биха едновременно си резервирали няколко билета на по-ниски цени. Те искат да пътуват до … навсякъде, изкушени от богатия избор от предложения в дигиталния свят.

Разгледайте възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарски сайт №1 за туризъм в България ТУК