Slide
Slide

Слънчев бряг. Световноизвестната хотелска верига RIU Hotels & Resorts, която беше новатор на голяма част от мерките за сигурност на туристите по време на ваканцията си, продължава отговорно и професионално да надгражда и засилва контрола относно съхраняване на здравето на гостите.

Драгомир Димитров

От стаите в хотелите в България вече са премахнати рекламните материали на хартиен носител, за да не се предават от ръка на ръка, съобщи за национална информационна агенция bgtourism.bg Драгомир Димитров, който от 16 години отговаря за експлоатацията на хотелите от веригата в страната ни.

Премахването на хартията и пластмасовите пособия са част от последователната политика на обектите, които имат сертификат на ТравелЛайф за еко хотел. През всички изминали години веригата е спазвала протоколи за превенция и безопасност на няколко международни одитиращи агенции.

Хотелите са сертифицирани по ТравълЛайф за добри екологични практики в туризма. Част от видимите за туриста мерки са: контейнери за батерии и съхраняването и извозването им от сертифицирани фирми; разделно сметосибиране и сметоизхвърляне; датчици и постоянен контрол над раздоха за електрическа енерия и вода и др.

От баните тази година са премахнати шампоанчетата, поставени са дозатори с качествена козметика, липсват вече пликовете за пране, пластмасови чаши и сламки. Ютии се дават от рецепция след щателна дезинфекция и гражливо опаковани в специални торби.

Оферта към еднодневните туристи на плажа: Riu отново пусна богат ол инклузив без нощувки за хотелите си в Обзор и Свети Влас

От 2021 година хотелите изцяло преминават към обслужване от ново поколение, в което няма да има пластмаса.

Друга одитираща фирма се грижи за водата в хотелите. Ежедневен е контролът на водата в басейните, а един път месечно се вземат проби от водата в хотелските стаи, в кухните и санитарните помещения.

Контрол над качеството на храната също се извършват от външна фирма, която прави внезапни проверки и взема проби както от храна, така и от всички повърхности в кухните.

Добра новина за семействата с деца! Могат да резервират с 30% отстъпка в Riu Helios Paradise до края на сезона

Ежемесечни са проверките за безопасност, свързани с правилната експлоатация на уреди и техника в хотела. Обучения с цел затвърждаване и припомняне на стари знания и споделяне на новости и добри практики се извършват няколко пъти месечно не само на мениджърите, но и на редовия персонал на хотелите.

В началото на всеки сезон, основният туроператор, с които хотелската верига работи в Западна Европа, посещава хотелите. Инспектира всички съоръжения, проверява знанията на служителите, следи за правилната поддръжка на хотелската база и информира за нововъведенията в областта на контрол и превенция. Новите изисквания са резултат от различни ситуации, случили се в някой хотел някъде по света. Те са задължителни обаче за всички хотели. След имплементирането им, туроператорът получва обратна информация и едва тогава приключва проверката, а хотелът получава сетификат за сезона.

СПА специалистите в Riu ще се грижат за здравето на гостите си с български продукти и природни богатства

Три пъти седмично външна анкетираща фирма се допитва до мнението на гостите в хотелите и иска тяхното мнение относно качество на услуги, отзивчивост на персонал и препоръки за подоряване на сигурността. Систематизира информацията, анализира се и се вземат необходимите действия.

Относно мерките г-н Димитров сподели, че преди отварянето на обектите в България, служителите са преминали специално обучение за работа в условията на Ковид-19. Всеки месец в рамките на три дни всички служители преминават през тридневно обучение, в което да си припомнят наученото и да надградят своите знания.

В ситуация на Ковид-19, Риу Хотели надграждат вече съществуващата система за превенция. Поради това гостите споделят в социалните мрежи учудването си от нивото на хигиена и че се чувстват в безопасност в хотелите.

„Цяло геройство е в днешно време колегите да работят с маски, шлемове и ръкавици при 40-градусови жеги. Трябва да призная, че съм изненадан колко бързо всички се адаптираха към новия модел на работа и подхождат с отговорност към своите задължения“, сподели Димитров.

Той каза, че туристите от Западна Европа изключително стриктно спазват всички мерки, оценяват високо усилията на екипа на всеки един хотел от веригата на RIU Hotels & Resorts в България. Те дават и пример на гостите от други държави какво поведение да имат по време на ваканцията си в безопасната среда, която домакините създават.

„Преди откриването на нашите обекти имахме много разговори относно мерките за безопасност с министерството на здравеопозването и министерството на туризма. Тези мерки бяха съгласувани с големите европейски туроператори. Днес мога да отбележа, че министерството прие и включи мерките, а те дават резултат“, заяви за bgtourism.bg още Димитров.

Главният готвач на Riu Palace Sunny Beach: Кулинарията е изкуство, обичам да експериментирам и да оставям нещо от себе си

Той призна, че досега никога не е бил изправен пред такова предизвикателство. „Най-голямото предизвикателство за един хотелиер е откриване на нов обект – от чертежа до реализацията. Сега времената са доста по-сложни. Преди имахме възможност да планираме дългосрочно, благодарение и на добрия екип, който сме изградили във времето, но сега това правим максимум за седмица-две“, сподели Димитров.

Резервирай в RIU Hotels and Resorts!

За резервации:
* Riu Palace Sunny Beach, Riu Helios Paradise, Riu Helios Bay
saleshelios@tts.bg
Т: +359 550 77 337; +359 550 77 339 от понеделник до събота от 09.00 до 18.00
М: +359 889 255 955; +359 885 111 076; +359 885 111 081
* Riu Pravets Golf and Spa
reservationspravets@tts.bg / T: +359 29024100
или on-line на:
http://riupalacesunnybeach.bg
http://riuheliosparadise.bg
http://riuheliosbay.bg
https://riupravets.bg

Разгледайте възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарски сайт №1 за туризъм в България ТУК

*публикация

Сподели публикацията