Slide
Slide

Варна. Повечето от нас са наясно, че в “новото нормално” трябва да действаме динамично и различно, за да привлечем нови клиенти, да запазим старите и всички да са удовлетворени.

Какви са начините и възможностите за градските, ваканционните, СПА комплексите, туристическите агенции да достигнат до потенциалния клиент ще ни сподели специалният гост от Ню Йорк – проф. Макс Старков.

Първите в България “Дигитални маркетинг уикенди в туризма” започват на 13 февруари

Проф. Старков се включва в инициативата “Дигитални маркетинг уикенди в туризма”, съобщават организаторите от Варна, които отправиха специална покана към Национална информационна агенция Bgtourism.bg да бъде медиен партньор на дигиталните маркетинг уикенди в туризма.

Ще може да гледате неговия уебинар на живо на 17.02 от 19:00 в платформата на zoom или тук  във Фейсбук страницата: https://www.facebook.com/www.brandstar.bg

Не пропускайте темата „Дигиталният маркетинг  в туризма преди и след Covid-19 в, която проф. Старков ще сподели препоръки и тенденции в туристическата индустрия по време на пандемия.

Макс Старков е родом от България, но дълги години живее и работи в Америка.

Със сигурност има какво да научим от него и приложим успешно в маркетинг стратегията на хотела и туристическата агенция.

Запазете място в уебинара тук: https://zoom.us/webinar/register/4216121852042/WN_x8zYOTlzSymOOHkeyWxWpg

Или гледайте на живо: https://www.facebook.com/www.brandstar.bg

Кой е проф. Старков?

Макс Старков е технолог в сферата на хотелиерството и онлайн туристическата индустрия, консултант и дигитален стратег с над 20 години опит в хотелиерската технология и дигиталният маркетинг, хотелската онлайн дистрибуция и управление на приходите, управлението на OTA каналите, CRM на хотелите и стратегиите за брандиране.

Вече повече от 20 години, като експерт-консултант по хотелиерство и онлайн туристическа индустрия с всички основни експертни мрежи, Макс консултира анализатори от Уолстрийт и инвестиционни банкери по целия свят на пазара за онлайн пътувания, индустрията за хотелиерство, онлайн туристическите агенции (OTA) като Booking Holdings, Expedia, Trip, HRS и др .; “банки за легла” като Hotelbeds.com; платформи  за мета търсене като TripAdvisor, Kayak.com, Trivago; в Google Travel (напр. Google Hotel Ads); Реклама за пътуване в социални медии (напр. Facebook Ads за пътуване) и туристически инициативи на Amazon.

Ексклузивно: Увеличете онлайн продажбите до 30% с дигиталните решения за хотели на TravelLine

Има значение кой и кога Ви информира! Последвайте нашите страници за бърза, достоверна и актуална информация във Facebook, Instagram, Telegram, LinkedIn, YouTube.

Най-важните новини от туризма в България

Запознайте се с възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарския ни сайт ТУК – авторитетен и независим източник на информация!

Сподели публикацията