Slide
Slide

Варна. На 13 февруари стартира 8-седмичната инициатива „Дигитални маркетинг уикенди в туризма“, насочена към маркетинг специалистите, управителите на хотели и туристически агенции в България.

В поредица уикенди дигитална агенция Бранд Стар съвместно с Варненска туристическа камара, Национална информационна агенция Bgtourism.bg и Икономически университет Варна организират безплатни уебинари с водещи експерти по дигитален маркетинг.

Дигиталният маркетинг е изключително динамичен, предлага все повече възможности за бизнеса с, които да привлече повече клиенти, да популяризира  бранда  и продуктите си. В безплатните уебинари всички, които се интересуват от дигитален маркетинг в сферата на туризма ще имат възможност да научат нови похвати и водещи тенденции с, които да подобрят своите дигитални знания. Темите включени в програмата са избрани след направено проучване между Хотелиери и туроператорски фирми. Гост лекторите са хора с богат опит и знания от, които можем да научим много!

Уебинарите стартират на 13.02 и ще продължат до 07.03.

Като изключение ще има един на 17.02 сряда от 19:00 в, който ще гостува проф. Макс Старков – Hospitality & Online Travel Tech Consultant & Strategist. Професор Старков живее от 32 години в Амерка има огромен опит в сферата на Хотелиерството. В уебинара той  ще представи мнението си за “Дигиталният маркетинг преди и след Covid-19. Какво трябва да променим за повече доволни клиенти?” Регистрирайте се тук, за да се включите в уебинара на проф. Старков: https://zoom.us/webinar/register/4216121852042/WN_x8zYOTlzSymOOHkeyWxWpg

Макс Старков

Всички други уебинари от програмата може да гледате  в линк към zoom платформата тук: https://zoom.us/webinar/register/6816121811274/WN_h7kQvXOhTbORAwlySDHF4w , както и на живот във Фейсбук страницата на организатора тук.

А ето и пълната програма на кампанията:

13.02 събота от 10:00 Ленко Йорданов и Иван Пантелеев от Xplora human digital ще представят 2 изключително интересни теми:

*Мястото на уебсайта в дигиталната потребителска пътека

*Възможни потребителски пътеки в дигиталното пространство – реклама и съдържание

17.02 сряда от 19:00 проф. Макс Старков – Hospitality & Online Travel Tech Consultant & Strategist ще сподели за:

*Дигиталният маркетинг преди и след Covid-19. Какво трябва да променим за повече доволни клиенти?

Иван Пантелеев и Ленко Йорданов

20.02 събота от 10:00

Любомира Любенова от Media Start и Веселин Тонов от Видео Фабрика ще представят:

*Видео маркетинг, който работи

*Основи за видео заснемането. Поведение пред камера

Любомира Любенова и Веселин Тонов

21.02 неделя от 10:00

Борислав Арапчев от SEO агенция Serpact представя

Google Maps и Google My Business в помощ на бизнеса

Борислав Арапчев

27.02 събота от 10:00

Десислава Николаева от агенция за дигитален маркетинг Brand Star ще ни разкаже как да използваме Фейсбук като комуникация на нашия бизнес в темата:

*Фейсбук на практика

– 28.02 неделя от 10:00

Станислав Тодоров и Стефани Станчева от IT академия Advance Academy ще разкажат за:

*Дигиталните канали за реклама и комуникация

6.03 събота от 10:00 уебинарът на Християна Петкова от дигитална агенция Seomax ще бъде на тема:

*Как да използваме Google Ads в туристическата индустрия

07.03 неделя от 10:00 Деян Недялков от Photoschool ще даде отговор на въпроса:

*Продават ли снимките?

За повече подробности и детайли от събитията може да следите Фейсбук страницата на съ-организатора Бранд Стар тук: https://www.facebook.com/www.brandstar.bg

Има значение кой и кога Ви информира! Последвайте нашите страници за бърза, достоверна и актуална информация във Facebook, Instagram, Telegram, LinkedIn, YouTube.

Най-важните новини от туризма в България

Запознайте се с възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарския ни сайт ТУК – авторитетен и независим източник на информация!

Сподели публикацията