Slide
Slide

София. „С нарастваща тревога работещите в туристическия сектор в България посрещат началото на летния сезон през настоящата 2021-а година. Въпреки че туристическият бизнес в страната е по-добре подготвен почти във всяко отношение, спрямо конкурентните ни дестинации, и въпреки че ситуацията с коронавируса у нас към момента е значително по-благоприятна от тази в някои конкурентни дестинации, резервациите са на критичния минимум. България не успява да се маркетира и да реализира потенциала от записвания. В същото време Гърция, Турция, Испания с адекватна дипломация и правилни рекламни послания успяват да генерират в пъти повече резервации“ – това се казва в Позиция на ПП Има такъв народ.

За и против в бранша относно предложение за служебен министър на туризма – БХРА: Целим да променим статуквото, БАЗ и СЗБ отново излязоха с остра реакция

„Макар и подложен на хаотичните мерки на управляващите досега, българският туристически бизнес не е спирал да усъвършенства процедурите за обслужване на туристи в тежките условията на пандемия. Туристическият сектор в лицето на хотелиери, туроператори и летища е обединил усилия да предостави най-високо ниво на безопасност за гостите на страната.

Браншът доброволно налага допълнителни мерки, с които да гарантира безопасността на своите гости и персонал. Със системи за пречистване на въздуха, еднопосочно движение на оживени точки, автоматизация и дигитализация на процеси с цел редуциране на личния контакт, секторът има амбицията през предстоящия сезон да се превърне в еталон за обслужване – от летището, през трансферните автобуси, до хотела, ресторанта и плажа.

Работещите в туризма по Черноморието се подложиха на приоритетно ваксиниране, което дава допълнителна увереност на сектора, че заболеваемостта от коронавирус ще продължи да намалява и ще бъде запазена на нива, които да държат страната ни извън червените списъци на емитивните туристически пазари.

Курорт без Ковид-19: В Албена започна да функционира ваксинационен център

Но обединените усилия на работещите в туристическия бранш не са достатъчни за адекватно промотиране на България пред потенциалните чуждестранни туристи. Необходима е спешна, широкообхватна, масирана и работеща рекламна стратегия в полза на туризма.

Нужна е интензивна комуникация на дипломатическо ниво. Не другия месец, а още сега! Нека напомним на Европа, че имаме едни от най-подходящите условия за летен туризъм на континента! И да покажем, че в България има достатъчно място за всички. Дори с нужната по време на пандемия дистанция!“, се казва в позицията на ПП „Има такъв народ“.

Има значение кой и кога Ви информира! Последвайте нашите страници за бърза, достоверна и актуална информация във FacebookInstagramTelegramLinkedInYouTube.

Най-важните новини от туризма в България

Запознайте се с възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарския ни сайт ТУК – авторитетен и независим източник на информация!

Сподели публикацията