Созопол открива туристическия сезон с Deep Zone Project и огнено шоу
Созопол открива туристическия сезон с Deep Zone Project и огнено шоу

Созопол. Община Созопол обяви конкурс за изработване на графична концепция на туристически бранд Созопол, включваща основно лого и сет пиктограми.
Крайният срок за подаване на документи и дизайни е 31 август 2021 г., а експертно жури ще избере най-добрия проект до 15 септември. В рамките на конкурса ще бъде връчена парична награда от 1 000 лв. на победителя, 100 лв. на второ място и 50 лв. на трето място.

Избраният графичен знак ще се използва върху печатни рекламни материали, информационни и промоционални носители, сувенири и албуми, уеб сайт, електронна реклама и медии. В конкурса обаче е включена и изработката на сет пиктограми за обектите Летен театър; Археологически музей; Етнографски музей; Художествена галерия; Център за изкуства, местни художествени занаяти и традиции; Читалище; Градска градина; Плаж.

Право на участие в конкурса имат всички пълнолетни български и чуждестранни физически и/или юридически лица, с изкл. на лица, участвали в изготвянето на конкурсната програма.
Проектите задължително трябва да съдържат думата „Созопол“ (изписана с кирилица за варианта на български език) и „Sozopol“ (изписана на латиница за варианта на английски език).

Всички подробности за конкурса можете да прочетете ТУК

Има значение кой и кога Ви информира! Последвайте нашите страници за бърза, достоверна и актуална информация във FacebookInstagramTelegramLinkedInYouTube, TikTok

Най-важните новини от туризма в България

Запознайте се с възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарския ни сайт ТУК – авторитетен и независим източник на информация!

Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE