София. Хората мечтаят да пътешестват. Винаги има търсене на положителни емоции.
TravelLine вдъхновиха огромна аудитория от колеги от HoReHa индустрията ангажирани с различни оперативни задачи. Събитието бе посетено от представители на значими Комплекси на позиции: Специалисти продажби, Reservations Manager, GM, Project & Marketing Manager, Директори Маркетинг и Продажби, Corporate & Events Sales Manager, Sales Executive, Executive Director, Country Manager Bulgaria, Дигитални експерти, IT специалисти, собственици на Хотелски комплекси, Генерални мениджъри на комплекси от световни хотелски вериги.
Последните години промениха туристическата индустрия: това, което работеше преди, не работи сега. Гостите започнаха да търсят нови канали за резервации, да се доверяват повече на официалните сайтове и да ценят персонализацията.
Над 12 000 Места за настаняване по света работят с решения от TL Platform, част от които са в Топ 10 на най-високотехнологичните решения в света в HotelTechReport, и дигитализират иновативно бизнес процесите си! Синергията на използваните технологии с уникални за световния пазар функционалности и насочващ маркетинг, са ключова предпоставка за успех.
В рамките на ексклузивната презентация г-жа Анита Велинова Търговски Мениджър, TravelLine Bulgaria, имаше удоволствието да очертае пет движещи тенденции и мотиватори през 2023, които помагат на бизнеса да продължи да се развива и да бъде на една вълна с гостите:
- Пакетни предложения за преживявания към гостите & борбата на ОТАs за гостите – пътят на госта сред огромно портфолио
- Персонализирането – директна насоченост към гостите
- Паритет – няма твърди и бързи правила и всеки решава как да работи
- Цифрите – точката за вземане на решения
- Методи на плащания – инструмент за гарантиран паричен поток.
Несравними визуализации и стъпки дадоха нови неповторими професионални насоки за още по-динамична 2023!
Успешен пример на сътрудничество с изключителни комплекси до природен резерват, прекрасни условия, активен релакс и спортни активности, ледена пързалка, „пренесоха“ присъстващите директно на морския бряг и във вълшебните спа зони с минерална вода.
С 11-те метода на плащане в машината за директни онлайн резервации TL Booking Engine на TravelLine, активни без ограничение и без допълнителна такса, промяна до 7 секунди във всяка неограничена комбинация за различни Тарифи, и в изключително сътрудничество с myPOS, хотелиерите имат свобода за по-висока оптимизация и дигитализация.
Г-жа Полина Тоскова, Управляващ директор myPOS България, с гордост представи Екосистемата от следващо поколение, помагаща на над 150 000 бизнеса в Европа и България, и възможностите за безплатни консултации във всеки myPOS обект. Тя сподели за предимствата на модерната финтех компания и на успешната интеграция с TL Booking Engine на TravelLine и също така отбеляза тенденциите в картовите плащания при HoReCa индустрията. Онлайн чекаут, мобилни приложения Plug&Play интеграции, гъвкави възможности за плащане и връщане – достъп до myPOS акаунт, получаване и връщане на суми в реално време – са малка част от иновативните предимства на дигиталните плащания на myPOS.
Всички присъстващи на събитието на 15.02.2023, част от поредна инициатива, организирана от TravelLine, ще получат ексклузивен бонус, които ще предостави достъп до допълнителни възможности за успешно дигитално развитие.
Повече информация и безплатен старт на сътрудничество с TravelLine вижте на: https://travelline.bg.
Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE