Румен Драганов, снимка стоп кадър Нова тв
Slide
Slide

София. Месец остава до ротацията на правителството. Министърът на туризма Зарица Динкова, която с екипа си реализира реформа в държавното финансиране на рекламата на българския туризъм зад граница и премахна посредниците, среща все по-голяма подкрепа от туристическата индустрия.

Сийка Кацарова: Новата програма на МТ за подпомагане на черноморските общини чрез реклама ще увеличи конкурентоспособността на туристическата индустрия

Представители на курорти, водещи хотелски вериги, на браншови организации, туроператори и други открито застават зад свършената работа на министър Динкова и подкрепят оставането й на поста.

Маргита Тодорова: Подкрепяме активната политика на МТ за реклама на България в Германия

„Оставането на министър Динкова е политическо решение. Като говорим с колегите в туризма, за нас е ясно, че към този момент никой не знае какво ще решат политиците по отношение на ротацията. Смятам, че министърът на туризма много добре се справи с работата си досега.

Франк Кванте: Министерството на туризма обедини всички важни играчи в туристическия сектор с новата програма за реклама на Черноморските общини

Направи възможни доста срещи с различни представители и на политиката, и на бизнеса, което беше полезно. И също така, много срещи в България. Тези неща ме карат да мисля, че може би подценихме малко министър Зарица Динкова в началото и не можахме изцяло да се възползваме от това, което тя има като възможност и като капацитет. И бих се радвал тя да продължи да бъде министър”, заяви в ефира на Nova News Румен Драганов, директор на Института за анализи и оценки в туризма.

Зарица Динкова: Дадохме ясен знак пред международните си партньори, че България е сигурна дестинация
Сподели публикацията