2021 г. за Luxutour: Рекорден брой туристи до Малдиви и Дубай, туроператорът организира чартъри до нови и интересни дестинации
2021 г. за Luxutour: Рекорден брой туристи до Малдиви и Дубай, туроператорът организира чартъри до нови и интересни дестинации

Пред Bgtourism.bg Петър Стоянов – генерален мениджър на Luxutour, прави ретроспекция на 2021 г. и разкрива плановете на компанията за 2022 г.

– Здравейте, г-н Стоянов! Благодаря Ви за този разговор и за отделеното време. Каква година изпраща Вашата компания Luxutour?
– Благодаря Ви за вниманието! Ние от Luxutour изпращаме трудна, предизвикателна, но и много успешна година. Всички ние – туроператорите, бяхме подложени на постоянно променящи се правила за пътуване, но Слава Богу дестинациите, в които нашата компания е специализирана в Индийския океан, запазиха границите си отворени, а условията за влизане – предвидими, най-важното условие, от което всички се нуждаем, за да планираме програмите си.

Тази година ние реализирахме рекорден брой туристи за Малдиви и Дубай

и зарадвахме нашите клиенти с 2 чартърни полета до Малдиви (за Майски празници и Нова година), 1 полет за Нова година до Дубай, 1 полет за Нова година до Шарм Ел Шейх, 1 полет до Исландия и 1 до Кабо Верде. Някои от дестинациите са нови и интересни за клиентите ни и предизвикаха голям интерес, бяха реализирани и с партньори.

Най-високият инфинити басейн в света вече е отворен за посетители (снимки)

 

– В навечерието сме на Нова година. Кои дестинации избраха Вашите клиенти, за да посрещнат 2022 г.?
– Традиционно за нас имаме групи в Дубай, Малдиви, Мавриций, Тайланд, Сейшели, Канкун, както и за първи път предложихме Шарм Ел Шейх в Египет.

Списанието на Bgtourism.bg вече e и във VIP салоните на морските ни летища

– В качеството си на генерален мениджър, а и като пътешественик, сте обиколил много държави. Разкажете ни за най-интересната дестинация, която Вие посетихте и Ви впечатли през 2021 г.?
– 2021-ва година започна трудно и почти цялата година се отличаваше с търсене на “вълни”, съпътстващи Ковид обстановката, но и предизвикващо повишено търсене към дестинации с по-леки изисквания и Ковид ограничения. Така дестинациите, към които интереса беше голям бяха Дубай, Малдиви, Сейшели, Мексико, Доминикана и Танзания, но дестинацията, която ние посетихме и остави своят отпечатък в Luxutour, беше Кабо Верде.

Не много позната дестинация в България, докъдето чартър от София летеше за първи път. Пътувах с групата и говорейки с хората по време на полета, повечето ми споделиха, че не знаят къде отиват, но се вълнуват, че летят за нова дестинация и се надяват да изкарат добре. Навръщане всички се прегръщахме и си разказвахме истории от престоя на острова. Беше вълнуващо.

Българин вече 7 години живее и работи като туристически гид в града на Дядо Коледа

– Кои са най-новите дестинации на картата на луксозния туризъм, които световния туризъм, а и Вие предлагате на своите клиенти или предстои да включите в програмите си?
– Още през януари ще летим с чартърен полет за Сейшели. Една от най-добрите дестинации за луксозни почивки в света. Полетът е запълнен отдавна и вече сме планирали втори за февруари.

Максим Бехар: Сейшелите са вече най-чистата и най-сигурна дестинация за туристите в света

Надяваме се Ковид обстановката да ни позволи, но сме планирали и няколко нови дестинации в Карибите – Бахами, Антигya и Барбуда, Ангила и Кайманови острови. За лятото сме подготвили няколко интересни дестинации за почивка в Европа – Алгарве, Сардиния и Ибиза.

Проф. Рачев: Мерките се променят твърде бързо, задължително направете застраховка „Отказ от пътуване“

– Много български туристи сами организират своите пътувания, но през последните две години и непрекъснато променящата се ситуация около Ковид ни показа, че най-добре е пътешествията да бъдат реализирани именно чрез туроператор, който гарантира за средствата, сигурността, за туристическия продукт и за прибирането на своите клиенти. Какви са тенденциите за пътувания?
Luxutour затвърди позицията и доверието на своите клиенти и през предходните 2 години спечелихме и много нови клиенти, които идваха с препоръка при нас. Причината за това е една единствена –

нито един наш клиент или партньор не загуби средства при нас.

Преживявахме заедно всяка промяна, анулация или невъзможност за пътуване и използвахме всички средства и партньорски контакти, за да минимизираме неудобствата и загубите. Клиентите ни виждаха в нас не само своят туристически агент, но и приятел, партньор, дори защитник на техните права, затова повече отвсякога съм убеден, че тази професия има бъдеще. Онлайн индустрията е вече част от много аспекти от живота ни, но необходимостта от опитен и обучен, квалифициран съветник, никога няма да изчезне.

– Какви цели си поставяте в професионален план през 2022 г.?
Ние се развиваме бавно, но използваме естествени подходи, а не агресивно и чрез ниски цени. Разчитаме на познанията ни да разработваме нови дестинации, нови маршрути, нови приключения, и плановете ни за 2022-ра са част от корпоративната ни концепция – да предлагаме незабравими пътувания на всеки поверил своите най-важни “7 нощувки” в годината си.

Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE