Бургас отделя 75 хил. лева, за да се рекламира като сигурна туристическа дестинация
Бургас отделя 75 хил. лева, за да се рекламира като сигурна туристическа дестинация

Бургас. Бургас да се рекламира като сигурна туристическа дестинация, като за тази цел да бъдат отделени 75 хил. лева от бюджета на местната администрация. Това реши днес Общинския съвет в морския град.

С 43 гласа „За” местните парламентаристи приеха докладната записка, входирана от председателя на комисията по туризъм Живко Табаков, който е изготвил пакет от мерки за подпомагането на бранша преди старта на сезона.

„За да сме конкурентни във вътрешна среда, неминуемо трябва да отделим допълнителни средства за реклама. Спешното изготвяне на кризисна рекламна стратегия за ефективно рекламиране на Бургас като сигурна туристическа дестинация, както и залагането на средства в размер на 50 хил. лева. за външна, медийна и онлайн реклама, би дало известна преднина на Бургас пред останалите големи градове в страната в битката за всеки един турист. Изключително важно е тази мярка да бъде приложена сега, когато много хотели, ресторанти и туристически обекти реорганизират своите рекламни стратегии и запълват своите заетости”, категоричен бе Табаков.

От ГЕРБ не само, че подкрепиха предложението, а общинският съветник Юлиян Кулев предложи сумата от 50 хил. лева да скочи до 75 хил. лева, което бе възприето от вносителя й.

От Община Бургас също подкрепиха идеята, тъй като туристическият бранш няма средства за реклама, а морския град има нужда да се отделят още средства за реклама на сектора.

Давид Сукнаров
Кореспондент на bgtourism.bg

Разгледайте възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарски сайт №1 за туризъм в България ТУК

Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE