Slide
Slide

Пред информационна агенция bgtourism.bg Йордан Абрашев – собственик на компанията Йомакс ЕООД, която стои зад бранда Dat’s Tasty. Брандът представя премиум световни производители в сегмента на замразените печива и сладкиши

– Г-н Абрашев, менюто на туристите в България от няколко години е разнообразено с вкусни сладкиши, непознати до този момент на пазара. Каква е историята на Вашата компания и от кога датските закуски и сладкиши, които доставяте, са на шведските маси по хотелите?

– С екип от специалисти и нашите партньори от Дания в продължение на 2 години подготвяхме старта на бранда Dat’s Tasty, чрез който през пролетта на 2014-та година представихме автентичните датски сладкиши на българския пазар. Денишите (от Danish pastry) са едни от най-разпространените и любими сладкиши в целия свят, но до момента бяха слабо разпознаваеми у нас.

За кратко време денишите привлякоха вниманието на много ресторантьори и хотелиери и се утвърдиха като неизменна част от менюто на някои от най-добрите хотели и кетъринг фирми в България. От тогава се развиваме с всяка изминала година и печелим доверието на все повече клиенти, голяма част от които с гордост можем да наречем приятели! Неслучайно, на изложението “Храни и напитки за туризма и съпътстваща индустрия“ – Банско 2015 г. денишите грабнаха наградата за “Най-добър ХОРЕКА продукт“.

-Какво е предимството за българските хотелиери и заведения при работата с Вас?

Някои от най-важните предимства от работата с нас са:

  • Професионализъм и точност, характерни за Скандинавия;
  • Залагаме на безупречните бизнес отношения с нашите клиенти;
  • Работим бързо и се развиваме постоянно, съобразно нуждите на нашите клиенти.

Някои от най-важните предимства на нашите продукти са:

  • Високо качество и богато разнообразие;
  • Дават изключителна свобода на готвачите да развият менюто си и да покажат своята индивидуалност и фантазия. Дори да продаваме на конкурентни бизнеси готвачите в кухнята са тези, които могат да дадат строга индивидуално и да обогатят всеки продукт и той да се превърне в неповторим;
  • С помощта на нашите продукти клиентите ни спестяват не само време в кухнята, но и средства;
  • Носят наслада и удоволствие с всяка хапка и затвърждават позитивната връзка между вашият бизнес и вашите клиенти.

– Кои са Вашите клиенти и къде могат да бъдат открити Вашите продукти?

– Работим основно с 4 и 5-звездните хотели, като през последните две години ни се довериха също много бутикови хотели, къщи за гости и др. Имаме дори клиенти апартаменти за настаняване от типа Airbnb. Увеличава се броят на кафенетата, пекарните, парти клубовете и кетъринг фирмите. Клиентите ни са повече от 200, като от тях над 60 са хотели. Работим с министерства, посолства, кафенета на летищата в София, Варна и Бургас. Това е и едно от основните предимства на нашите продукти – подходящи са за всякакъв вид клиенти, които държат на високото качество.

Разбира се, постоянно сме в контакт с потенциални нови клиенти, особено пекарни, супермаркети и други обекти, които продават на крайни клиенти, за да можем да отговорим на търсенето на нашите продукти, запитвания за които получаваме всекидневно.

-Кои са най-търсените датски закуски и сладкиши през изминалата година?

– За поредна година отчитаме голям ръст в търсенето на датските сладкиши, като плетеницата с кленов сироп и орех е най-продаваният ни продукт. Освен денишите, изключително добре се приемат и най-голям ръст в търсенето отчитаме при датските кейкове и мъфини, които се отличават от всички останали на пазара с това, че са много сочни и с богат вкус. При тях буквално с всеки месец увеличаваме вноса, заради голямото търсене.

Другият продукт, който няма аналог на пазара ни, са белгийските тарталети. Не само премиум качеството им ги прави предпочитани от хотелите и кетъринг фирмите в страната, но и богатата гама от форми, цветове и няколкото много интересни вкуса.

Също така, през миналата година станахме представители и на един от водещите производители на кроасани в света, които освен с много добър вкус се налагат и с изключително атрактивни цени на пазара.

– Имате чудесни печива, замразени сладкиши и тарталети. Тази година ще изненадате ли Вашите традиционни партньори с нови предложения и какви са те?

– Наистина и тази година няма да изневерим на традицията, която създадохме в последните години и ще представим няколко нови продукта. Целта ни е с тях да сме полезни не само на сегашните ни клиенти, но и на всички ресторанти, заведения за бързо хранене, индустриалния кетъринг и др., които държат на качествените продукти. Дори имаме няколко решения за веган десерти.

От края на 2019 г. на пазара могат да се намерят датските гастро хлябове (Селски с квас и Органик), които за 2-3 месеца се наложиха в менюто на редица ресторанти, кетъринг фирми, хотели, сандвич барове. Основното им предимство е, че са изпечени на 100% и са с размер малко по-голям от лист с формат А4. Разрязани са в средата и са готови за консумация, трябва само да се размразят. Освен за сандвичи, са подходящи за хапки, брускети, пицети и всичко останало, което се върти в главата на готвачите.

Другите продукти, които ще представим за първи път са 4 класически френски тарта и няколко суфлета с различен вкус, които са изпечени и готови за консумация. Тартовете са нарязани на 10 парчета и са със следните вкусове: Ябълков, Шоколадов, Малинов и Лимонов меренг. Суфлетата са: Шоколадово, Карамелено и Веган-шоколад.

До края на месец март очакваме и първите доставки на мини мъфини и пълнозърнести крекери от Дания.

За първи път ще представим Веган мус с тъмен шоколад и няколко мини бургер хлебчета с различни цветове, които правят подредбата на масата изключително атрактивна.

– Каква емисията на Вашата компания?

– Ние вярваме, че храната освен вкусна трябва да бъде и със съответното най-високо качество. Затова избрахме да работим с едни от най-добрите производители на датски сладкиши, кроасани, тарталети и тартове. Мисията ни е да улесним работата на нашите клиенти, да им спестим време и разходи, като същевременно им осигурим най-добрите продукти, с които те да задоволят и най-взискателните си клиенти.

– Как и къде презентирате Вашите продукти? Как могат представителите на туристическия бранш да се свържат с вас, за да предложат на своите гости качествени и вкусни закуски и сладкиши още този сезон?

-Нашата цел, освен да осигурим възможно най-качествените продукти е и да предложим на своите клиенти и партньори


най-добрата услуга, която ще им спести време, пари и излишни нерви. Затова винаги предпочитаме личния контакт, чрез който можем да разберем нуждите на клиента и да го насочим към продуктите, които ще са му най-полезни. Следват дегустация на място при клиента и ако има нужда обучаваме персонала му за работа с продуктите. Също така постоянно споделяме “хитринки”, рецепти и добри практики, които получаваме от нашите производители.

За 5-та поредна година ще участваме в срещата – договаряне „Храни и напитки за туризма & Съпътстваща индустрия“ – лято 2020 г.

МОЖЕТЕ ДА НИ ПОСЕТИТЕ на

ЩАНД 23 и 24 в к.к. Златни пясъци – 22 април 2019, х-л Интернационал и

ЩАНД  37 и 38  в  к.к. Слънчев бряг – 29 април 2019, х-л РИУ Хелиос Парадайз.

Повече за нас, продуктите ни, рецепти и допълнителна информация може да посетите нашите интернет и Facebook страници:

http://www.datstasty.bg

https://www.facebook.com/Dats.Tasty/

https://www.facebook.com/Super.Tartlets

Разговаря Руслан Йорданов

*публикация

#ОстанетеСиВкъщи

Сайтът bgtourism.bg с инициатива в подкрепа на туристическия бранш

Разгледайте възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарски сайт №1 за туризъм в България ТУК

Сподели публикацията