Българска туристическа атракция влезе в челото на престижна международна класация
Българска туристическа атракция влезе в челото на престижна международна класация

Равадиново. В навечерието на най-значимото туристическо изложение в България „Ваканция & СПА Експо ‘2022“ дойде добра новина от авторитетната английска онлайн и печатна медия CEO DESTINATIONS, която всяка година прави класация на атрактивни туристически обекти. Замъкът „Влюбен във вятъра“ е в листата на ТОП 100 на най-интересните туристически обекти в света за 2021 година.

“Ние само се гордеем с факта, че името на България се споменава по такъв приятен повод“, заяви собственикът и строител на замъка Георги Тумпалов и продължи: „Хубаво е да получаваме признание и похвали от авторитетни институции и медии, което напоследък доста често ни се случва. Не мога да не припомня за невероятно силните публикации на GUARDIAN за замъка или на китайския медиен гигант CCN NETWORK”.

Признание за Замъка! The Guardian нареди българската туристическа забележителност до световни шедьоври

„Само за по-малко от година бяхме в челото на няколко световни класации и то в повечето случаи след обстоен одит „на живо“ от специалисти в бранша. И макар, че говорим за медии в момента не мога да не спомена, че именно замъкът е „Най-добра фамилна атракция в Европа за 2021 година“.

Китайски медиен гигант нареди български замък сред най-значимите европейски туристически обекти

В момента сме на изложението в София, където от 24 февруари ще посрещнем много приятели, партньори и посетители. Положихме големи усилия не само за достойното си представяне, но и за подготовката на новия сезон. Ще спомена само, че в следващите месеци ние организираме няколко големи мероприятия които са несравними не само по мащаб и брой на участниците, а по тематична оригиналност и иновативност“, добави Тумпалов.

Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE