Равадиново, Созопол. Замъкът „Влюбен във вятъра“ в Равадиново отново намери място сред най-популярните световни туристически обекти. Този път признанието дойде от китайския медиен гигант CCN Network (Китай), който представи туристическата забележителност у нас заедно с най-атрактивните европейски туристически обекти Айфеловата кула, Берлинската стена, Колизеума и още 23 известни обектa – по една от европейскa държавa.

Изборът на родната атракция не е случаен. Замъкът привлече вниманието още 2017 година, когато направи силно впечатление на азиатския пазар със спечелването на Златен приз на ITB Shanghai и веднага след това подкрепи инициативата на ЕС и Правителството на Китай за интеграция в областта на туризма. Многобройните двустранни съвместни мероприятия доведоха и до увеличаване на потока от туристи не само по родното Черноморие.

Замъкът пренесе гостите на изложението „Вашата ваканция“ в приказния свят на туристическата забележителност

За своя всеотдаен труд и последователност туристическата ни атракция бе приета и за официален член на Световния Туристически Алианс, със седалище в Пекин и домакин на авторитетни форуми на Алианса и Световната банка. В Световния музей на туризма в Пекин се намира и български експонат, който е подарен от Замъка – уникален титаниев уред, обединяващ древния български и китайски календар.

„От няколко години неизменно присъстваме във всички класации на водещи световни и европейски атракциони и дестинации. Именно затова се надявам, че присъствието на България – чрез Замъка, не трябва да е изненада, а закономерност на последователната ни политика в маркетинга и желание да утвърдим туристическата ни забележителност на картата на световния туризъм“, заяви собственикът и строител на Замъка Георги Тумпалов.

Признание за Замъка! The Guardian нареди българската туристическа забележителност до световни шедьоври

„Нашите усилия вече дават своя резултат. Надали има друг европейски туристически обект, който да има толкова много разработени рекламни материали (печатни и електронни) на китайски език. Но ние просто си вършим работата. Известността на Замъка е популярност и голям плюс за България не само като туристическа дестинация, но и като инвеститорски интерес. Нещо повече – ние сме готови да споделим своя опит и с други български и европейски фирми и туристически обекти. Има много технически тънкости в работата на азиатския пазар. Ще Ви дам прост пример, свързан с използването на тяхната социална мрежа WeChat, където ние имаме силно присъствие. Идва момент, в който вече нещата не зависят само от нас, колкото и да ни се иска, а трябва да има и държавническо мислене и реални действия. Една толкова мощна социална мрежа се нуждае от интегриране на банковата ни система към нея, от въвеждането на допълнителни услуги на мобилните оператори и още ред неща, които в никакъв случай не са наша работа. Надявам се обаче, че скоро държавата ще влезе в релси. Ние сега сме се концентрирали върху предстоящият туристически сезон и пожелавам на всички колеги от бранша успешен бизнес“, добави Тумпалов.

Интересно е и описанието на местонахождението на Замъка. Малко известното преди време – созополско село Равадиново, фигурира в туристическите справочници в Далечния изток, преименувано на Лавадиново до значително по-изтънченото наименование Лава ди Ново.

Има значение кой и кога Ви информира! Последвайте нашите страници за бърза, достоверна и актуална информация във FacebookInstagramTelegramLinkedInYouTube.

Най-важните новини от туризма в България

Запознайте се с възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарския ни сайт ТУК – авторитетен и независим източник на информация!