„Изживей България“ е слоган на най-новата платформа за къщи за гости и вили под наем www.athomebg.eu, която вече набира популярност.

Варна. „Имаме амбицията да се развиваме бързо и да се наложим на пазара като продукт, улесняващ и удовлетворяващ максимално клиенти и собственици на къщи за гости. Създадохме платформата малко след като пандемията промени живота у нас. Мотивацията ни за създаването ѝ е именно максимално доброто представяне на къщите за гости и туризма в България“, казва Александър Димитров, основател на платформата.

Една от най-забележимите промени в туризма след пандемията беше голямото пренасочване на потребителите от хотели към къщи за гости. Хората започнаха да избягват големите хотели, където могат да се сблъскат с десетки, дори стотици туристи. Къщите за гости, от друга страна, се превърнаха в перфектния избор за тези, които все още искат да пътуват, но предпочитат да го правят в по-контролирана обстановка, само с най-близките до себе си, обяснява Димитров.

Пампорово пуска в предварителна продажба нов вид ски карта с отворени дати на ползване, като запазва миналогодишните цени

Според него, пандемията върна българския турист към родното и българското, което също не остана незабелязано. Позитивната страна на обстановката се оказа възобновеният интерес към родината ни – мнозина преоткриха туризма в България и се посветиха на родното.

Основателите на athomebg.eu вярват, че представянето на самата страна зависи именно от представянето на имотите и природата ѝ. „Когато става дума за природни богатства, България може да се нареди сред първите страни в Европа. Тук имаме четири сезона, невероятни планини, дълга плажна ивица и градове, пълни с история.

Екскурзоводски тур „По стъпките на българската държавност” се организира във Велико Търново на 22 септември

Ние искаме да наблегнем именно на това и да покажем на бъдещите потребители добрата страна на туризма в България и още по-добрата страна на наемането на къщи за гости,“ обяснява Димитров. Избирайки къща за гости вместо хотел, може да се насладите на домашна, уютна обстановка и да се потопите в заобикалящата ви среда. Традиционно този тип настаняване предлага уединение, спокойствие, чист въздух, уникална локация, комфорт и уют. Клиентите търсят същото, плюс удобство и екстри, а athomebg.eu им дава точно това, посочи Димитров.

Според него това, което отличава athomebg.eu от други подобни платформи е, че панелът за управление на резервациите на домакините е изключително лесен за работа. Чрез него наемодателите могат свободно да контактуват със заинтересовани потребители, да редактират своите обяви и да управляват резервациите.

Най-добрият морски СПА хотел ще привлича гости с горещ минерален басейн и през зимата

Друга важна функционалност е и възможността на имотите под наем да получават оценка от потребителите. Те могат да оставят звезди и отзиви, в които да разкажат за преживяването си и да дадат своите препоръки. Съвсем скоро възможността за оценка на потребителите също ще е налице. Благодарение на нея наемодателите ще могат да споделят своя опит с наемателите и да обобщят дали са коректни, или не.

Процесът по публикуване на обяви също е улеснен максимално. Компанията предлага годишен абонамент в два плана. План PRO струва 120 лв. за една година, което включва позициониране на къщата както в платформата, така и във всички социални канали, фотозаснемане от екип на платформата, добавяне на къщата в Google maps и 5% комисион при резервация.

Другата опция е по-достъпна, на цена от 60 лв. годишно. Пакетът BASIC включва позициониране на къщата в платформата и в социалните мрежи и 7% комисион при резервация.

Ден на отворени врати на 25 септември в музеите в Добрич, виж празничната програма на града

Компанията показва тенденция да се развива бързо и да се хвърля стремглаво към иновации, които биха подобрили услугата. Димитров не крие, че двигателната сила е желанието му да показва красиви места в България. Той се стреми да постигне това, като ангажира аудиторията си с интересни и полезни активности, една от които е организирането на фотоконкурси с награден фонд. Първият фотоконкурс „Черноморие“ бе през август и отзвукът му приятно изненада организаторите. Участниците бяха над 150, с различни красиви снимки по Черноморието ни и което е най-важно, гласуването беше много активно. Победител стана Валя Велева, която веднага получи наградата си от 100 лева.  В момента тече конкурса „Изживей България“, а през октомври предстои „Есен в България“.

Блогът към платформата е важна част от цялостното позициониране на бранда, смята Александър Димитров. Неговата цел е да дава информация с добавена стойност. Той представя все повече интересни места и туристически обекти в България. Нови статии в него се публикуват през няколко седмици, а самите автори са различни блогъри, които пътуват из страната и разказват за нейните красоти. Там потребителите могат да съберат допълнителни идеи и вдъхновение за следващата си почивка, да открият нови места, които да посетят или просто да разпуснат с приятно четиво. Личните преживявания на пътешествениците са събрани в първата eКнига на аthomebg.eu „Малко известни уникални и страхотни места в България“, която може да прочетете в сайта на платформата.

Аthomebg.eu се представя и на румънски пазар, който към момента тепърва се развива, но предстои обещаващо бъдеще, убеден е Александър Димитров.

Сподели публикацията