Бургас. Български хотелиери все още имат да получават колосални суми за почивката на туристи, изпратени у нас от фалиралия туроператор „Томас Кук“. Британският  туристически гигант сложи край на съществуването си на 23 септември 2019 година. 120 дни вече наши хотелиери чакат, за да си получат парите.

Звездите от руския сериал „Кухня“ идват на световното за готвачи и бармани в Равда

От застрахователите само разходите за английските туристите, които са били в България по време на обявяване на фалита, са изплатени, а за немските туристи са били платени малки суми. „Старите задължения все още висят.
Повече от 100 дни чакаме и сме на път да изпием една студена вода. Дължат ни милиони евро, жалват се пред bgtourism.bg хотелиери по Южното ни Черноморие. Те посочват, че  немските компании са обявили, че хотелиерите ни трябва да се регистрират на сайта https://thomas-cook.insolvenz-solution.de/login, за да получат PIN код за регистрация на задълженията. „Доколкото ни е известно все още нито един хотел не е получил въпросния PIN код. Все още очакваме да си платят“, споделиха партньори на „Томас Кук“ пред bgtourism.bg.

Виртуози в кухнята от Варна, Добрич и София отварят кулинарна академия в Слънчев бряг

„Томас Кук“ дължи големи суми и на хотели по Северното ни Черноморие. От дъщерните дружества на туроператора само скандинавската компания се е разплатила с наши хотели.
Припомняме Ви, че по първоначални данни „Томас Кук“ дължеше на българските си партньори около 100 млн. лева. Реално за отминалия летен сезон българският бизнес не бе получил почти нищо от британския туроператор. По данни на Министерството на туризма туроператорът е довел в страната ни между 350 и 400 хил. туристи. На този етап излиза, че повече от тях са яли и пили за сметка на българските хотелиери. bgtourism.bg продължава да следи случая.

Разгледайте възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарски сайт №1 за туризъм в България ТУК