Slide
Slide

София. Министърът на туризма д-р Илин Димитров днес проведе работни срещи на тема Бранд България с представители на двете водещи частни национални телевизии bTV и Нова Телевизия. На срещите – с Господин Йовчев – главен оперативен и изпълнителен директор на БТВ Медиа Груп, и със Стефана Здравкова – главен изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп, са били обсъдени идеи как практиките и сътрудничеството, които вече съществуват в двете медии, да се задълбочат и да се придвижат в правилната посока.

Целта на тази кампания е да се повиши интересът и разпознаваемостта към местата, красотата, богатствата и предимствата, които притежава дестинация България.
С активното участие и със силата на медиите туризмът може да се превърне в смислена национална кауза.
Като част от възможността да се промотира туристическият продукт на страната на вътрешния и външния пазар е и присъствието на темата в представянето на прогнозата за времето, която да бъде обвързвана с възможностите за туризъм в конкретни дестинации – красиви места и забележителности“, заяви Димитров.
Борбата за българския туризъм и за утвърждаването на бранд България трябва да се превърне в наша обща национална кауза и по този път медиите са нашият най-естествен и най-добър съюзник. Обсъдихме с двамата директори възможността националните частни телевизии, по подобие на обществените радио и телевизия, също да се включат към проекта за създаване на дигитална карта на България, която ще обедини в едно различни възможности и елементи на туристическата услуга и продукт – като културни и винени маршрути, значими природни и културно-исторически обекти, фермерски пазари, фестивали, видео съдържание, транспортна свързаност, както и интерактивност като закупуване чрез QR код на билети за различни музеи и събития“, добави министърът.
Сподели публикацията