Министърът на туризма д-р Илин Димитров ще открие учебната година в Професионалната гимназия по туризъм „Проф. д-р Асен Златаров” във Варна
Министърът на туризма д-р Илин Димитров ще открие учебната година в Професионалната гимназия по туризъм „Проф. д-р Асен Златаров” във Варна

Варна. Празничният Ден на Варна – 15 август започна със Света литургия по случай свето Успение Богородично в едноименния катедрален храм и с издигане на флага на морската ни столица на площад „Св. Св. Кирил и Методий“. Служебният министър д-р Илин Димитров се включи в тържествата по случай празника на града, които са през целия ден. В богатата програма има многобройни събития и прояви, съсредоточени в района на Морската градина, а кулминацията е церемонията по награждаване на почетни граждани, празнични концерти и празничната заря на финала на деня.

От Варна министър Димитров коментира актуални теми. Той подчерта, че трябва да бъде актуализирана Националната стратегия за развитие на туризма до 2030 г. По думите му причината е, че документът е правен преди години и не отчита нито новите дигитални възможности, нито работата в условията на пандемията от COVID-19. Според него промени в стратегията обаче могат да бъдат предложени и реализирани от правителство с по-дълъг хоризонт.

Министърът на туризма обсъди актуалните въпроси на бизнеса в сектор туризъм на обиколка по Северното Черноморие

Той коментира и актуални въпроси, по които предстои непосредствена работа. През следващата седмица започва дейността си работната група, която трябва да обмисли проекта за създаване на единна браншова организация в туризма. Докладът с предложенията ѝ би трябвало да е готов до месец, за да започне разработването на закон за създаването на единната организация, който би трябвало да бъде приет от бъдещото 48-о Народно събрание.

Германско авторитетно издание рекламира България

Държавата започва активна рекламна кампания, за да бъде увеличен броят на туристите през септември, каза още министър Димитров. Целта е да бъдат привлечени повече българи и граждани от съседните държави. Основното послание на кампанията ще бъде, че месец септември е чудесен за море, а в края на активния сезон офертите за почивки по Черноморието обичайно са и много атрактивни.

Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE