Лондон. Всеки с радост би резервирал полет на изгодна цена, но дори без допълнителни удобства и лукс, има неща, от които нискотарифните компании не могат да лишат клиентите си – като например седалки. Това обаче не попречи на EasyJet да настанят възрастна жена на седалка без облегалка на полет 2021 от Лутън, Англия, до Женева, припомня Travel + Leisure. Инцидентът се случи преди няколко дни, а снимка на потърпевшата, добила свръхпопулярност в интернет пространството, доказва, че невъзможното на теория всъщност може да се приложи на практика.

Качената в Туитър снимка, на която ясно се вижда как дамата трябва да стои приведена напред, защото няма на какво да се облегне, е озаглавена по следния начин: “EasyJet надмина Ryanair със своите седалки без облегалки. Toва е полет 2021 от Лутън до Женева. Как е възможно това да е позволено?”

В отговор на публикацията, която бе споделена повече от 23,000 пъти, самолетната компания заяви, че снимката е нагласена и нито един от пасажерите не се е возил на седалка без облегалка. “ Не беше разрешено на никого да седне на тези места, защото предстои те да бъдат ремонтирани и в момента са извън употреба” – обясни представител на EasyJet пред Business Insider. “ Безопасността е наш основен приоритет. Тук, в EasyJet, извършваме полетите си, спазвайки стриктно всички наръчници за безопасност“ – допълва той.

Човекът, постнал снимката в Туитър, потвърди, че жената била преместена на друго място, когато останалите пътници се качили на борда. Въпреки това той пита какво би станало, ако “ нямаше други свободни места“.

Културен афиш на Община Добрич 12-18 август

Това не е първият път, в който се случва нещо подобно. Миналата година например самолет на Norwegian Air се върна на летището 20 минути след излитане заради повредена тоалетна на борда. По ирония на съдбата, 85 от пасажерите били водопроводчици, които обаче не успели да се справят с проблема по време на полета.

Превод: Гергана Желева