Добрич. Вече близо три десетилетия фирма от Добрич разработва цялостни концепции за корпоративна идентичност и дизайн, включващи всичко необходимо за обществени сгради и хотелски комплекси: от логото и печатните консумативи и рекламни материали, през визуалната комуникация, ориентация и евакуация, до външните светлинни реклами, брандирането на витрини и автомобили. В актива на добричката компания – “Рекламна къща ЕОС” EООД, са над 150 реализирани обекта – от дизайна до монтажа, и сервизното обслужване в цяла България, най-вече в курортите по морето – от Каварна до Царево. Най-големият клиент на фирмата е „Албена“ АД. От 1994 г. до днес дружеството е възложило цялостната визуална комуникация на повече от 50 хотела и ресторанта, както и екстериорната визуална комуникация на комплекса.

Началото

“Рекламна къща ЕОС” EООД е основана в гр. Добрич през 1993 г. с напълно частен капитал. Фирмата е специализирана в проектиране и производство на всички видове реклама, както и в търговията с материали за производството им. За изминалите 27 години тя многократно увеличава капацитета си, разширявайки все повече номенклатурата и производствените си мощности.

Двете най-луксозни уелнес вили в Европа се намират в Тоскана и Велинград

От 1995 г. “Рекламна къща ЕОС” ЕООД е официален представител за България и внася директно материали от утвърдени европейски производители на системи за визуална комуникация: Moedel GmbH и forINOX – Германия и Signet – Швеция. Използвайки тези най-съвременни материали и на база дългогодишния си опит, производството на фирмата е с гарантирано високо качество и функционалност при оптимална цена.

Двигателят на компанията

Кой е двигателят на компанията, която е реализирала визуалната комуникация на едни от най-големите фирми в България? В бизнес средите и сред приятелите си Савина Петрова е доказан професионалист и коректен партньор,

Савина Петрова

мотивирана личност, която дори и в най-трудните времена е намерила сили да преодолее и най-големите препятствия. Савина е от Шумен, но е завършила Езиковата гимназия в Добрич и немска филология във Велико Търново. Перфектно говори немски и руски език. Именно езиците са в основата на успеха на нейната професионална кариера – първо в Завода за електронна и нестандартна апаратура (ЗЕНА), където работи 12 години и оглява отдела за международно сътрудничество, после в спедиторска фирма, а след това и в своята работа в областта на рекламата. Савина завършва и „Мениджмънт и маркетинг“ във Варненския свободен университет, набляга над книгите, за да изучи тънкостите на рекламата, като голям принос за нейното професионално развитие има и съпругът й, който е художник – завършил е интериор, реклама и изложения. Тя е наблюдавала неговите проекти, които са я вдъхновявали да надгражда своите познания и виждания.

На море в България: Къде е най-хубаво?

Първите партньори

„Сещам се за един от първите клиенти на Рекламна къща ЕОС, който все още ни е клиент. Това е „Пътно строитество“ АД – инж. Валентин Зеленченко. Тогава и той току що беше основал фирмата. Аз бях тръгнала с един куфар с мостри, в който имаше химикалки, запалки, бележници и други рекламни материали, да търся клиенти. Съвсем случайно попаднах на неговия кабинет. Той ме изслуша и ми каза, че ще работи с нас, ако му направим лого, което да му хареса. Това беше теста, който трябваше да издържим. Тогава при нас имаше един руснак на работа – дизайнер, който проектира логото, което е и сегашното лого на „Пътно строителство“. Г-н Зеленченко много го хареса и ни избра да работим заедно. И така продължаваме вече почти 27 години.
Започнахме да се развиваме, да се учим за материали, за технологии, за видове печат…Посещавахме или участвахме в специализирени панаири и изложения у нас и в чужбина. Хората във фирмата се увеличаваха. Поставихме началото на една много добра база в Добрич, в която работят добри специалисти“, споделя Савина. Работата ежедневно я среща с клиенти с различен профил и я поставя в борба за оцеляване. В годините на инфлация и безработица, когато сутринта химикалката струва 50 стотинки, а вечерта вече е 5 лева, компанията преодолява това с гъвкавост и бързо вземане на правилни решения. За силния характер на собственичката на “Рекламна къща ЕОС” EООД красноречиво говори и един от случаите в нейната работа, който повече е достоен за част от сцена на филм, отколкото да е от реалния живот, но това показва през какво се е налагало да преминат в работата си по време на мутренските времена у нас. Действието е в хотел в голям български курорт, който е трябвало да отвори след само две седмици.

Тюленово ще посреща туристи с нов храм в живописен стил

„На този хотел трябваше да се направи всичко – вътрешни табели, визуалната комуникация, външни реклами, лого – всичко! Имах среща със собственика, на която той ми каза какво иска за обекта. Постави условие до утре да му представим проектите и да му кажем колко ще струва, ако искаме да работим с тях. Това е безумно много труд. Справихме се и той одобри проектите. На следващата среща му дадох и цената. А той ми казва: „Добре, тези пари ще ги имаш, но до следващата събота трябва да сте монтирали всичко, иначе ще те стрелям!“. Беше сериозен! Аз, може би, защото съм била млада, не ми е пукало. Отговорих му: „Добре, ние ще ги направим, но искам 50% отгоре сумата!“. Работихме денонощно. В деня на откриването ние излизахме през единия вход, а официалните лица влизаха през другия , но свършихме работата навреме. И той накрая плати. По ирония на съдбата, години след това, него го гръмнаха“, разказва Савина Петрова.

Развитието

Освен със спазване на сроковете и отлично качество на продукцията си, “Рекламна къща ЕОС” ЕООД е позната с коректното си и отговорно отношение към доставчици и клиенти. Сред последните са: “Албена” АД, “Асарел Медет” АД, Български Червен Кръст, „Луфтханза техник- България“ АД, „Бялата лагуна“ АД, „Лайтхаус голф рисорт“ АД, Общините Балчик, Генерал Тошево, Добрич и Тервел, Пощенска банка АД, Банка ДСК АД, “Пътно строителство” АД и много други големи и по-малки компании и организации в цялата страна.
Едни от последните знакови обекти на фирмата е брандирането на петзвездния хотел „Парадайз Блу“ в Албена, който вече е част от групата на Маритим. Сред реализираните обекти през последните години са хотелите Мирабел и Риу Астория в Златни пясъци, четиризвездният Роял гранд в Каварна и много други. Днес нейни проекти успешно са

Най-големият Розариум в България се намира в Добрич, над 6 500 рози цъфтят в местния градски парк

реализирани не само по Черноморието, но и в цялата страна.
Следвайки новостите и в предметната и сувенирна реклама, днес фирмата предлага оптимални решения, както за частния сектор, така и за обществения, като през годините е изградила надеждни бизнес отношения с всички по-големи вносители на рекламни сувенири в България. Многообразието от предлагани рекламни артикули и качественото им брандиране отговарят на изискванията на клиентите за функционалност, устойчивост на брандирането и отлична видимост при оптимална цена.
През последните години фирмата натрупа богат опит и в изпълнението на договори за информация и публичност по различни европейски проекти и оперативни програми.
За да се запознаете по-подробно с предлаганите услуги, посетете www.eosreklama.com, където ще можете да видите част от вече изпълнени външни реклами, визуализация на обекти и хотели и списък с по-големите клиенти на фирмата.

Бутиков хотел в България разработи алтернатива на стандартната почивка

Разгледайте възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарски сайт №1 за туризъм в България ТУК