Бургас. Изложба на участниците в конкурса за графична концепция на Туристически бранд “Бургас” ще бъде открита днес, 3 август, понеделник, от 18.00 часа в зала “Г. Баев” на КЦ “Морско казино”.
“Благодаря на всички творци, които се включиха в конкурса. Предложенията бяха изключително добри. Отправяме покана към бургаския бизнес да се запознае с графичните концепции, те са подходящи за различни прояви”, заяви зам.-кметът по култура, туризъм и спорт Диана Саватева.
Проектът, който спечели конкурса, е на Невена Колева от София, която е носител на престижни отличия в сферата на графичния дизайн. Завършила е НХА.
Над 100 бяха предложенията, които участваха в конкурса за графична идентичност на туристически бранд “Бургас”. По-голяма част от тях ще бъдат представени на изложбата. На откриването ще присъстват и много от авторите, предложили свои проекти в конкурса.
Първият споделен плажен офис вече работи на плаж „Каваци“ край Созопол (снимки)
Заради изключителния интерес и участието на голям брой творци, бяха определени и две съпътстващи награди. Журито реши да поощри проектите на “ФОРМС” /K2Q/ – Бургас и на Иван Манолов, който от дълги години живее и работи зад океана, но се е включил с няколко предложения в конкурса на Община Бургас.
Кандидатите бяха оценявани от 9-членно жури с председател проф. д-р Божидар Йонов, представител и основател на Международното триенале на сценичния плакат – София и член на организационния му комитет. Негова бе идеята за съпътстващи награди. В състава на журито бяха още гл. ас. Ненко Атанасов – НХА, катедра “Плакат и визуална комуникация”; Николай Дубаров – главен художник на Община Бургас; Добрин Вътев – председател на Дружество на художниците – Бургас; Весела Йорданова – директор на дирекция “Култура и връзки с обществеността”; арх. Емил Бурулянов – главен архитект на Община Бургас; Радовеста Стюърт – началник отдел “Туристически политики и дейности”; Живко Табаков – председател на Комисия по туризъм в Общински съвет – Бургас; Соня Енилова – председател на Бургаска регионална туристическа асоциация (БРТА).
Разгледайте възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарски сайт №1 за туризъм в България ТУК