София. На специална церемония „СОФ Кънект” награди за втора поредна година своите най-добри служители за изминалата година. „Служител на годината” е първата вътрешнокорпоративна инициатива с развити критерии и система на оценяване на „СОФ Кънект”.
На церемонията в присъствието на служители и синдикати изпълнителният директор Хесус Кабайеро връчи наградата „Служител на годината” на Светлозар Николов. Той изигра ключова роля при подготовката и одобрението на финансовия модел на компанията. Светлозар винаги е готов да направи нещо повече при ежедневните си ангажименти и постоянно подкрепя на колегите си.
Освен голямата награда „Служител на годината” бяха отличени и шест професионалисти в различни категории:
Професионална ангажираност – Иван Мечкарски от дирекция „Сигурност;

Почтеност – Андрей Гърков от дирекция „Безопасност”

Уважение – Райна Йорданова-Колева от пътническата агенция на летището;

Фокус върху клиента – Антонина Иванова от дирекция „Човешки ресурси”;

Креативност – Мария Кафелова от дирекция „Маркетинг и бизнес развитие”

Прилагане на стандартите за устойчиво развитие – Едмон Шахинян от отдел „Перонно обслужване”.
„Стратегията на „СОФ Кънект” за развитието на летище София е то да се превърне в 5-звездно регионално летище до 2028 г. Отличените в различните категории са онези служители, които с личния си пример мотивират останалите за постигането на амбициозната цел, които сме си поставили. Всеки от тях е успял, заедно с екипа си, да преодолее различни предизвикателства успешно. Запазете енергията си в общото ни пътуване към успеха, благодаря ви искрено”, заяви изпълнителният директор на „СОФ Кънект” Хесус Кабайеро при награждаването.
Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE