Зарица Динкова, министър на туризма/стоп кадър bTV
Slide
Slide

Варна. С встъпването си в длъжност се оказах в кризисна ситуация – калната и пропагандна хибридна кампания, която тръгна срещу българския бизнес след разрушената язовирна стена в Украйна. Още в началото взех мерки с екипа си и институциите, за да предоставяме своевременна, прозрачна и точна информация, за да защитим бизнеса. Морето ни е чисто и ние трябва да защитим България като дестинация. Важно е за хората и за имиджа на страната ни. Това съобщи в ефира на bTV министърът на туризма Зaрица Динкова.

По думите ѝ още като стъпва в длъжност са взети мерки да се защити сектора. Тя обясни, че има добър сезон.

„България трябва да бъде рекламирана преди всичко по модерен и ефективен начин и това ще е едно от нещата, на които аз изключително много ще държа. Вече съм го комуникирала. Планирам посещение в Германия поради важността на този пазар за България. Наблюдаваме известен спад именно при туристите от там. Знам за тази проблем и следващата седмица имам среща и с търговския представител там. Имаме идеи и ги разработваме. Смятам, че ще е изключително важно този проблем да се адресира и на политическо, и на бизнес ниво“, обясни Динкова.

Защо не трябва да посещавате Паничище това лято (снимки)

Голяма част от българите остават да почиват в България, а гръцки туристи идват във вътрешността на страната ни. Министерството на туризма разработва две политики за развитие на кадрите в туризма, стана ясно от коментара на ресорния министър.

Според Зарица Динкова трябва да се вдигат доходите в бранша. Тя посочи, че сред основните приоритети на правителството са влизането на Шенген и еврозоната – това ще доведе и до по-подбри резултати в туризма. Динкова даде за пример Хърватия.

Министърът на туризма коментира, че не очаква да бъде повдигната темата относно изключването на Несебър от Списъка на световното културно наследство на ЮНЕСКО. Динкова добави, че са взети всички мерки. Вижте целия разговор във видеото ТУК.

Сподели публикацията