С красив щанд и арка от рози България привлича посетителите и партньорите си на изложението в Лондон
С красив щанд и арка от рози България привлича посетителите и партньорите си на изложението в Лондон

Лондон. С арка от рози и огромни пана, които разкриват красотата на България, страната ни посреща посетителите и партньорите си на започналото днес 43–то издание на World Travel Market /WTM/ – най-голямата борса за професионалисти в туристическата индустрия и второто по големина в света туристическо изложение след ITB – Берлин.
В британската столица е делегация на Министерството на туризма, начело със Зарица Динкова, а интензивната програма включва презентации и поредица от работни срещи.

Припомняме ви, че тази година дестинацията ни е с щанд на площ от над 304 кв.м. в зала Европа. До щанда на България са Полша, Грузия, Каталуния и Румъния. Наред с Министерство на туризма, на българския национален щанд участват 23 представители от туристическия сектор – Рила Травел ЕООД, Бохемия ООД, ЕН-Вижън Сървисис Груп ООД, Община Варна, Уърлд Синерджи Tравъл България ООД, АВАТАР ТУР ООД, Община Пловдив, Пенгуин Травъл ООД, Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт АД, Организация за управление на Тракийски туристически район, Съни Травел ЕООД, Община Самоков, Алексия Ауто ЕООД, Бояна – МГ ЕООД, България Еър АД, Столична Община ОП Туризъм, Организация за управление на Старопланински туристически район, Пи Груп Пловдив ЕООД, Интернешънъл Лейжър Проджекс ЕООД, ИНТЕНСО ООД, Албена АД, Вила Амброзия ЕАД, Булимпекс АД, Велина ЕАД.

Чрез VR оборудване и богато VR съдържание на български и английски език, ще бъде представено културно-историческото наследство на страната ни, пр. Средновековният шедьовър Боянска църква, Хераклея Синтика, Царевград на Асеневци, Самоводската чаршия на Търново, Виното на България, Магията на пещера Магурата, Античната Вила Армира и др.

България ще бъде страна почетен гост на туристическото изложение PHILOXENIA

Министерството на туризма планира да организира презентации с дегустации на подбрани български вина. Акцентът е върху съществуващите и развиващи се винени дестинации на България. Гостите на българския щанд ще имат възможност да се запознаят с възможностите за винено-кулинарен туризъм в Североизточна България, Тракийската низина и Розовата долина, Южен Сакар, Долината на Струма, Западна и Централна Дунавска равнина. Всеки от районите ще бъде представен с качествено, типично за тероара вино, както и чрез картите им, онагледяващи винените маршрути и свързаните туристически атракции и специфики. Презентациите ще се проведат от 12:00ч. и от 15:00ч. на българския щанд N6-210 във всеки от трите дни на изложението и ще представят страната ни като винено-кулинарна дестинация и място за алтернативен, устойчив туризъм в четири сезона

Bgtourism.bg стартира свой канал във Viber и автоматизиран чатбот

Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE