Slide
Slide

Лондон. Министър Илин Димитров проведе работни срещи с представители на германския туристически бизнес – със Сьорен Хартман, председател на Федералния съюз на германската туристическа индустрия и изпълнителен директор на DER Touristik Group и с Владимир фон Шнурбайн, ръководител на регионалната политика на Lufthansa Group и Eurowings.

В срещите, които се проведоха по време на международното туристическо изложение World Travel Market (WTM) в Лондон, беше подчертано стратегическото значение на германския туристически пазар за България и бяха обсъдени възможности за съвместно сътрудничество в областта на маркетинга и по-доброто позициониране на дестинацията ни.

WTM Лондон: Наситена програма от срещи за активизиране присъствието на България на чуждите туристически пазари

Министър Димитров подчерта, че през следващата година Министерството на туризма планира да проведе мащабно „роуд-шоу“ в Германия за B2B срещи на място с по-широк кръг представители от туристическия бизнес.

Lufthansa и Eurowings планират да приложат за следващата година по-умерена политика към европейските дестинации, като полетите към България се очаква да имат лек ръст в сравнение с 2022 г.

България и Турция засилват сътрудничество си в туристическия сектор

През месец октомври излязоха каталозите на германските туроператори, като в момента отстъпките за ранни записвания достигат до -50%. Много от тях продължават да прилагат изключително гъвкава политика по отношение на условията за анулации.

През следващата седмица предстои участие на България на международното туристическо изложение в Лайпциг (16-20 ноември), а в началото на следващата година и на изложенията в Щутгарт, Мюнхен и Берлин.

Шефът на световния снукър посети щанда на България в Лондон, ще агитира повече британци да дойдат у нас

Сподели публикацията