Slide
Slide

София. Представители на Бургаската регионална туристическа камара и Националното сдружение „Случаен превоз“ представиха пред вицепремиера и министър на туризма Марияна Николова пилотен проект „Дестинация България“. Идеята е да се популяризира културно-историческото наследство и природните дадености на регионите чрез стимулиране и развитие на местния туризъм.

Министерството на туризма започва излъчването на рекламните клипове за популяризиране на малко познати места (видео)

Планът предвижда разработване на местни едно-, дву и тридневни туристически пакети за отделните региони на страната, които да бъдат разпространявани чрез туроператори и туристически агенти.

Вицепремиерът приветства идеята и поясни, че е важно да бъдат разработвани различни инициативи, които да подпомогнат разширяването крилата на сезона и комбинирането на различни видове туристически продукти. И добави, че именно с тази цел днес Министерството на туризма започна излъчването на рекламни клипове за популяризирането на малко познати обекти.

Най-важните новини от туризма за Бургас тук

Тя представи данни от Единната система за туристическа информация (ЕСТИ), според които в местата за настаняване в област Бургас за периода 1 юни – 22 август 2020 г. са пренощували 639 хил. туриста. От тях  българските туристи са над 452 хил., а чуждестранните туристи – 186 хил. Министърът коментира, че се наблюдава лек ръст на българските туристи  в област Бургас за летния сезон до момента, а спадът на чуждестранните туристи в областта е много сериозен – около 80%.

Най-важните новини от туризма в България тук

Разгледайте възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарски сайт №1 за туризъм в България ТУК 

Сподели публикацията