Атина. В периода 25-27 ноември 2021 г. Министерство на туризма организира участието на Република България с информационен щанд на площ от 88 кв. м на международното туристическо изложение 8th Athens International Tourism & Culture Expo 2021, което се провежда в Атина, Гърция. България бе избрана за страна – почетен гост (Honored country), като новината беше обявена от Министерство на туризма на 21 октомври и е публикувана на официалния уебсайт на изложението https://aite.gr/en/bulgaria-honored-country-at-8th-athens-international-tourism-amp-culture-expo-2021/ .
Поради пандемията от COVID-19, изложението се провежда в хибридна форма – на място и онлайн. Чрез виртуален щанд всеки онлайн посетител има възможност да направи с едно кликване теле-конферентна среща с изложителите.
Интересът на българския туристически сектор към щанда на България е голям, като участие са заявили седем фирми, общини и организации: Община Банско, Асоциация “Фестивалите в България”, Профилактика, рехабилитация и отдих ЕАД, Замъкът в Равадиново – „Влюбен във вятъра“, Рила Травел ЕООД, „Гранд хотел Банско“ и Хотел „Регнум“ – Банско.
Асоциация в САЩ: Най-доброто място за сватбено тържество се намира в България
Ключов акцент в рамките на изложението ще бъде провеждането на двустранно бизнес събитие в областта на туризма с участието на представители на ресорните туристически власти на България и Гърция, търговската служба на българското посолство в Атина и представители на бизнеса, общини и организации от двете държави.
8th Athens International Tourism & Culture Expo 2021 е най-голямото международно изложение за туризъм в Атина, в което всяка година участват представители от всички туристически сектори в Гърция и чужбина. Тази година участие ще вземат над 120 изложители от Гърция, България, Кипър, Дания и други, а 150 международни купувачи (buyers) от 50 страни (от Европа, Балканите, Близкия изток, Русия, Турция, САЩ и Канада) ще се включат в b2b срещи с изложителите. Изложението ще предложи възможност на всички участници да увеличат контактите си, да изградят нови бизнес партньорства и да открият нови дестинации. Събитието ще обхване туристическите категории: Почивка (Leisure), Луксозен туризъм и Бизнес туризъм (MICE) с акцент върху културния туризъм.
Столичен хотел става първи помощник на домакините за Бъдни вечер
България и Гърция развиват активно взаимодействие в областта на туризма. Гърция е основен целеви пазар за България, като през 2019 г. тя се нарежда на второ място по брой туристически посещения в страната ни (над 1 100 000). Заради пандемията и противоепидемичните мерки, посещенията от всички пазари, включително от южната ни съседка, значително намаляха от началото на 2020 г. насам, но плавно се възстановяват през 2021 г. Гърция продължава да бъде в топ 10 на пазарите с най-голям входящ туристопоток към страната ни.
България привлича гръцките туристи предимно със зимни почивки (ски и сноуборд) и балнео и СПА в съчетание със здравен туризъм. Летните почивки също са сред избора на съседите ни, следвани от посещения при познати, както и практикуване на еко и селски туризъм.
Има значение кой и кога Ви информира! Последвайте нашите страници за бърза, достоверна и актуална информация във Facebook, Instagram, Telegram, LinkedIn, YouTube, TikTok
Най-важните новини от туризма в България
Запознайте се с възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарския ни сайт ТУК – авторитетен и независим източник на информация!
Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте Bgtourism.bg във VIBER
Последвайте Bgtourism.bg в INSTAGRAM
Последвайте Bgtourism.bg във FACEBOOK
Последвайте Bgtourism.bg в YOUTUBE