Slide
Slide

София. Hotels Marketing Management – накратко и предизвикателно HotMaMa, е най-новият маркетингов продукт на Хотел Експерс, зад който стои идеята за създаване на един различен хотел чрез персонализирана стратегия и холистичен подход, една възможност всеки хотелиер да погледне различно, нетрадиционно или от нова гледна точка.

„Концепцията на Hotels Marketing Management се гради около възможността всеки хотелиер да получи една допълнителна експертна гледна точка, която ще добави стойност към цялостния  продукт, независимо дали той разполага със собствен маркетингов отдел или не“, споделя основателят на компанията Ивайло Кожухаров.

Ивайло Кожухаров, Снимка за Forbes Bulgaria: Елена Ненкова

Той посочва, че има моменти, в които и за най-добрия екип, понякога е трудно да бъде различен, за да постигне различни резултати. Свикнал със своето ежедневие и комфорт на работа, дори и най-добрият специалист по маркетинг може да изпита трудност, за да погледне на бизнеса си през погледа на потенциалния клиент, през погледа на конкуренцията, през погледа на външен експерт и да открие нови възможности, да се вдъхности и да помисли по различен начин, смята Кожухаров.

Ивайло Кожухаров пред Forbes: И пак ще има туризъм

„Маркетингът е във всеки детайл – в хотелския сайт, в социалните мрежи, в концепцията на хотелския продукт, в ценовата стратегия, в посрещането, обслужването и изпращането, в обратната връзка. В начина на представяне на продукта пред потенциалния потребител, умението да покажеш подходящ продукт на точния потребител“, допълва експертът в хотелиерството.

Той е категоричен, че представителите на туристическата индустрия трябва да свикнат  с новата реалност и да не се разчита, че нещата ще бъдат както преди. Кожухаров е на мнение, че хотелиерите трябва да излязат извън своите норми и навици, работен комфорт, за да постигнат нови по-добри резултати. „Не винаги е възможно и за най-добрия маркетинг екип да погледне ситуацията през погледа на клиента, на конкурента и на експерта, но отвън своята организация“, счита специалистът.

„За да бъдеш успешен, не е достатъчно да бъдеш като другите, а по-добър от тях. Звучи клиширано и просто, но е факт. Факт, който трудно може да бъде оспорен в настоящата ситуация от една страна, но и цел, която е по-трудно да бъде постигната от друга.
Добрата база е само основата в хотелиерството, любезният персонал вдъхва живот, а усмивките на туристите го правят завършен туристически продукт. Маркетингът е обединяващата част между всички звена и свързва съставните части в един общ продукт“, допълва Кожухаров, който създаде концепцията на HotMaMa.

Има значение кой и кога Ви информира! Последвайте нашите страници за бърза, достоверна и актуална информация във Facebook, Instagram, Telegram, LinkedIn, YouTube.

Разгледай списанието на bgtourism.bg

Запознайте се с възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарския ни сайт ТУК – авторитетен и независим източник на информация!

Най-важните новини от туризма в България

Сподели публикацията