Снимка Руслан Йорданов, Bgtourism.bg
Slide
Slide
София. Българското национално радио и Министерството на туризма ще си сътрудничат в утвърждаването на дестинация и бранд „България“ чрез съвместни проекти, съобщи БНР. Това стана ясно след разговор между министъра на туризма Илин Димитров и генералния директор на радиото Милен Митев.

БНР в партньорство с Министерството на туризма ще работят по създаването на аудио и видеоподкасти, както и предавания за туризъм, които ще могат да намерят своята аудитория и чрез програмите на Радио „България“ на 11 езика.

Предвижда се създаването на дигитална карта на България, която ще обедини в едно различни възможности и елементи на туристическата услуга и продукт като: културни и винени маршрути, значими обекти, фермерски пазари; както и за купуване чрез QR код билети за различни музеи и събития. Илин Димитров посочи:

„Да обясним къде може да се хапва хубава храна, когато посетите определен град, кои са забележителностите, на какво да наблегнете, как да стигнете“.

Проектът ще бъде насочен към вътрешния пазар, посочи министър Димитров. Той поясни, че това е препратка към по-голям проект, който може да бъде преведен на няколко езика и да послужи за утвърждаването на България и в чужбина.

Генералният директор на БНР Милен Митев посочи:

„Аз мисля, че българският туризъм би могъл да генерира наистина добри новини за българското общество и аз съм горд с това, че Българското национално радио би могло да помогне за развитието на туризма. Изключително ме радват усилията, които Министерството на туризма полага наистина, за да ребрандира нашия туризъм, за да се опита да представи страната ни по по-привлекателен начин. Ние имаме много какво да предложим, но, в днешно време, вече е важно не само какво предлагаш, а и как го правиш, как достигаш до крайния потребител – в случая, аудиторията на радиото като медия, която, надявам се, може чрез нас да получи много повече и полезна информация“.

Сподели публикацията