Slide
Slide

София. И през август продължава съвместната рекламна кампания на Министерството на туризма с националния авиопревозвач на Полша – LOT Polish Airlines, за популяризиране и налагане на имиджа на четири сезонна безопасна туристическа дестинация България с акцент промотиране на летен сезон 2021. Началото на кампанията бе поставено непосредствено преди началото на летния туристически сезон – през април.

Кампанията включва:
* постове в социалните мрежи на LOT Polish Airlines
* онлайн реклама
* както и публикации в бордното списание
* и във външни за превозвача водещи новинарски издания

Полша е един от водещите пазари с второто си място по брой туристи това лято в дестинация България.

Има значение кой и кога Ви информира! Последвайте нашите страници за бърза, достоверна и актуална информация във FacebookInstagramTelegram,  LinkedInYouTube, TikTok

Най-важните новини от туризма в България

Запознайте се с възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарския ни сайт ТУК – авторитетен и независим източник на информация!

Сподели публикацията