Slide
Slide

В най-мащабното издание на голямата среща на хотелския бизнес у нас ще участват над 400 изпълнителни и генерални директори на хотели и хотелски групи, както и собственици, ангажирани с управлението на хотела.

На 29-ти и 30-ти май в зала 3 на Националния дворец на културата ще се проведе четвъртият Hotel & Tourism Investment Forum – най-мащабното събитие у нас, посветено на индустрията за настаняване. Новата по-просторна локация е съобразена с постоянно нарастващия интерес от страна на хотелиери от цялата страна да участват в събитието.

В продължение на два дни, хората, които вземат решенията в хотелския бизнес ще се срещнат с колеги и партньори, ще обсъдят последните тенденции в инвестициите, управлението и маркетинга на хотела, ще чуят интересни международни и български експерти.

Предпоставка за многобройни делови контакти по време на Форума са както събитията в рамките на програмата – кафе паузите, работния обяд, откриващият коктейл и различните нетуъркинг сесии, така и онлайн платформата за предварително угоаряне на срещи между участниците в конференцията, която през тази година се въвежда за първи път.

Също за пръв път, в рамките на събитието ще бъде обособена специална В2В експо и нетуъркинг зона, в която водещи доставчици на хотели ще представят своите продукти, услуги и решения.

Програмата на конференцията ще бъде разделена на два основни потока – „Управление на хотела“ (29 май) и „Инвестиции и дизайн на хотели“ (30 май).

За хотелиерите
Hotel & Tourism Investment Forum е специално проектиран така, че да отговори на потребностите за тематична информация и бизнес контакти на хората, които ежедневно се занимават с управление на хотели или инвестират в места за настаняване.

Над 70% от всички участници в досегашните издания на Форума са били хотелиери – изпълнителни и генерални директори на хотели и хотелски групи, комплексни управители, собственици, ангажирани с управлението, както и ревеню, фронт офис, F&B и маркетинг мениджъри.

Някои от въпросите, на които хотелиерите ще получат отговори по време на конференцията са:

  • Как да намалим разходите и увеличим приходите на хотела?
  • Коя категория хотели са най-печеливши у нас?
  • Възможно ли е да бъде предвидено търсенето?
  • Какви са иновациите в маркетинга на хотела?
  • Как да увеличим приходите от ресторанта и бара на хотела?
  • Кои технологии и решения променят бизнеса и как да извлечем максимума от тях?

За архитекти и дизайнери
Всяка инвестиция в нов или реконструкция на съществуващ хотел е свързана с намесата на архитект или дизайнер. В тази връзка, на Форума ще участват ръководители на водещи проектантски и дизайнерски бюра, които ще споделят своя опит в рамките на дискусията „Дизайн и архитектура на хотела: ключови тенденции, предизвикателства и възможности пред инвеститорите и архитектите“. Някои от акцентите в тази дискусия:

  • Какви са основните грешки при проектирането на хотела и как да ги избегнем?
  • Кои са актуалните тенденции в дизайна на хотела?
  • Как да съобразим проектирането на интериора с функцията на хотела?
  • Защо дизайнът на хотела е важен за бъдещите му продажби?

За доставчици на хотели
За първи път през тази година, в рамките на зала 3, ще бъде организирана специална В2В експо & нетуъркинг зона, в рамките на която водещи брандове и доставчици на хотели ще имат възможност да представят своите продукти, решения и услуги, по време на най-мащабното и фокусирано към хотелиери събитие в България.

Освен гарантираните контакти с хората, които вземат решенията в този бизнес, вносители, производители и търговски представители ще получат информация по най-важната за техния бизнес тема – Какви инвестиции и реновации на хотели предстоят у нас през тази и следващата година?

Регистрациите за Hotel & Tourism Investment Forum започват в началото на месец март.

Съорганизатор на Форума е Българската асоциация на професионалистите в мениджмънта на хотели. Horeweek

Сподели публикацията