Снимка Bgtourism.bg
Slide
Slide

Мадрид. С драконовски мерки стартира международното туристическо изложение FITUR (19-23 януари) в Мадрид. Повече от час и половина беше нужно на участниците, за да се доберат до павилионите и залите, където света се трансформира в едно уютно и достъпно място.

По традиция най-силно представени са местните туристически организации, институции, туроператори и агенции, разпределени в три отделни павилиона. Силно се открояват страните от Латинска Америка, а нетипично за това събитие Африка и Тихоокеанския регион са с твърде ограничено присъствие.

Българският щанд представлява част от павилиона на Европа. На българския щанд, освен Министерство на туризма, който е и основния организатор на участието, се представят седем туристически фирми: Уърлд Синерджи Травъл България ООД, Тандем Травел ООД, Май Стори Травел ЕООД, Пенгуин Травел ЕООД, Филиптур 1 ООД, Глория Турс ООД, Александър Тур Къмпани ООД и две общини: Столична Община ОП Туризъм и Царевград Търнов ЕООД.

Щандът на България се откроява с колоритни цветове и професионални снимки на едни от най-емблематичните забележителности у нас. 

Изложението в Мадрид е едно от най-значимите туристически събития в света, на което участват най-големите испански туроператори и туристически агенции.

Разширява се участието и се увеличава тежестта на различни технологични и дигитални системи.

Традиционните брошури и каталози в повечето случаи са сведени до баркод, който се сканира на щанда. Огромните пакети и багажи с рекламни материали, явно е част от миналото.

Прави впечатление включването онлайн на ръководители и официални лица, които директно от екрана се обръщат към посетителите в специално определението за това зали.

Въпреки всичко, мнозина от представителите на регионално управление или водещи фирми се радваха на интерес от страна на участници и медии в презентациите си на живо.

Припомняме Ви, че през 2021 г. изложението FITUR бе посетено от 62 000 души, от които 42 000 професионалисти и 20 000 обща публика.

Сподели публикацията