Риу Хелиос Парадайз
Slide
Slide

София. Международната хотелска верига РИУ (RIU), която има 6 хотела в България – в Правец (Riu Pravets Golf and Spa Resort), Слънчев бряг (Riu Helios Paradise, Riu Helios, Riu Palace Sunny Beach), Златни пясъци (Riu Astoria) и Обзор (Riu Helios Bay), подготви своите служители по изключително иновативен начин как да работят в условията на COVID-19, научи bgtourism.bg от компанията. През изминалите два месеца RIU Hotels & Resorts, съвместно с Preverisk Group – международна консултантска компания, специализирана в съвети за безопасност и здраве, одит и обучение в туристическата индустрия, преобразува един от хотелите си в Палма де Майорка в тренировъчен център. Всички мерки за безопастност и превенция, препоръчани от СЗО и Preverisk group, са били прилагани в реална обстановка. Служителите от администарацията на РИУ са влезли в ролята на туристи, като са били предприети всички необходими мерки за тяхата безопасност.
В продължение на седмици са обсъждани и променяни протоколите за работа. Наблюдавано е в реална обстановка как тези мерки ще се приемат от хората. Педантично и в детайли е бил обсъждан всеки един казус и се адаптирал с цел да стане достъпен и лесно приложим за гостите.
Днес служителите на компанията в цял свят вече разполагат с ценните указания как максимално добре да премине ваканцията на госитите и да бъде запазено тяхното здраве.

В България RIU Hotels & Resorts присъства от 1999 г. Испанската компания, която се ползва с висок авторитет по цял свят, има 65-годишна история. Има над 99 хотела в 19 държави и за около два месеца всички хотели в цял свят са затворили врати – безпрецентента ситуация, до която се стигна след пандемията с Covid-19.
Стъпка по стъпка хотелската верига се готви да посрещне своите гости по света и в обектите си в България. RIU Plaza Berlin и RIU Plaza Guadalajara ще са първите хотели, където протоколите за превенция ще бъдат приложени от 25 май
В България RIU Hotels & Resorts стартира на 4 юни с Riu Pravets Golf and Spa Resort, като за летния сезон ще се предлагат следните бонуси:
• Анимация за деца и възрастни
• Безплатно настаняване на деца до 10 години в стаята на родителите по всички пакети
• Възможност за анулация на резервация без дължима неустойка до 24ч. преди пристигане
Във втората половина на юни е планирано да отворят и морските хотели. Близо седем десетилетия RIU Hotels & Resorts винаги е развивал своята услуга в съотвествие с желанията на гостите, съобразявайки се с техните предложение и коментари.

Някои интересни моменти:
Климатична система
Климатичната система на Riu Helios Paradise & Riu Helios Bay е най-ново поколение конвекторна система. Това означава, че не е централна климатична система, която засмуква въздух отвън и го разпространява из целия хотел.
Използвайки всички възможности на конвекторната система, RIU Hotels & Resorts дезинфекцира въздуха в стаята. Дезинфектант се засмуква заедно с въздух от стаята, преминава през филтри и се връща в същата стая охладен и дезинфекциран.
По сходен начин се дезинфекцира въздуха във всяко една закрито помещение: ресторант, лоби, общи площи на хотела.

Food and Beverage services part of all inclusive
RIU концентира мерките за безопасност в контрол на входа на всяко едно заведение: на входа на ресторантите на гостите ще се предоставят маски, дезинфектант и ръкавици.
Движението в ресторнта ще е еднопосочно, като служители ще конктолират потокa гости.
Гостът сам си взема храна от бюфета, като носи маска и ръкавици. След като се настани на масата за хранене, може да свали маската и ръкавиците. Ако желае да отиде до бюфета, съответно отново трябва да ги ползва.
Няма да има преграда между госта и бюфета, тъй като това не е столова, а ресторант във висококатегориен хотел.
Щипките на бюфета ще се сменят на всеки 15 минути. Ще преобладават индивидуални порции, опаковани продукти, хлябът също ще е с индивидуални опаковки.
Ресторантите както на RIU Helios Bay, така и на RIU Helios Paradise разполагат с големи тераси с морска гледка, коята ще помогне на госта да се наслади на обяда или вечерята си в релаксираща обстановка.
Баровете: ще има преграда между бармана и госта и определени места на бара, от където гостите могат да бъдат обслужени. За безопасността на нашите гости са предвидени обозначения за социална дистанция, които ще напомнят на туристите да предпазват себе си и другите около тях.

Разгледайте възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарски сайт №1 за туризъм в България ТУК

Сподели публикацията