Slide
Slide

Ниси Бийч, Кипър. Зара Кейт Чарлтън,33-годишна жена от Великобритания, резервирала мечтаната почивка за една седмица в хотелски комплекс “Tasia Maris Gardens” в  Ниси Бийч, Кипър, на която отишла заедно с майка си и 5-годишния си син, Мейсън. Семейството кацнало през нощта на 27-ми май и веднага се настанило в хотела, но за нещастие, било събудено в 5:30 сутринта от силен шум, идващ от ремонт пред хотелската стая.

Госпожица Чарлстън твърди, че никой не я е предупредил за течащия ремонт на 3-звездния хотел, преди да пристигне в него. Тя се оплакала на персонала, защото нивата на шум причинявали на възрастната й майка ужасни главоболия, но вместо да й помогне, мъж от екипа се отнесъл много грубо с нея, казвайки й, че болестта на майка й не е негов проблем, с което я разплакал.

Така, вместо приятна изненада, престоят в Кипър се оказал “почивка  в ада” за семейството. Зара Чарлстън добавя, че никога през живота си не е плакала толкова много, и че майка й била във влошено здравословно състояние през повечето време, неспособна да напусне стаята. Също така неучтивият служител на хотела се държал хулигански с майката и пред малкото й дете, като така стресирал и травмирал и него.

Нарязаното стъпало на туристката в курорта по време на ваканцията й

В крайна сметка, семейството било преместено в друга стая с по-малко шум, но според госпожица Чарлстън било прекалено късно. Тя похарчила 1100 паунда за едноседмичната почивка, но се наложило да жертва още 700, за да бъде извън шумния комплекс през деня и да се опита да си прекара добре на друго място. Тя твърди, че и други гости на хотела не са били доволни от обстановката, и заявява, че никога повече няма да използва услугите на същата туристическа агенция (британската TUI (ТУИ). От въпросната фирма се извинили за неудобството на жената и й предложили 100 паунда като компенсация, които тя обаче сметнала за недостатъчни и отказала.

Превод от „Сън“ – Гергана Желева

Сподели публикацията