Снимки bgtourism.bg

Българската туристическа атракция стана лице на световен гигант. В Замъка се създаде и оригинално пано, посветено на Българската азбука

Равадиново. Огромен интерес има от туристи към Замъка „Влюбен във вятъра“ край Равадиново, видя екип на bgtourism.bg.

Това приказно и вълшебно място, което крие много загадки и изненади, винаги е като магнит за малки и големи, които се наслаждават на разходките из красивите градини на световната забележителност и разглеждат всеки детайл.

Най-важните новини за туризма в област Бургас тук

Близо две хиляди души дневно в момента посещават Замъка, съобщи управителят на уникалния комплекс Янко Кръстев. 

Атракцията, която е осъществена мечта на предприемача Георги Тумпалов, привлича с еднакъв интерес и възхищение, както българи, така и чужденци.

Гостите на комплекса запечатват с мобилните си телефони или фотоапарати своите красиви места в Замъка, за да ги направят част от сторито си в социалните мрежи или да разкрасят стената си във фейсбук и инстаграм.  

В момента туристическата забележителност има привилегията да приеме златното съкровище на Тутанкамон, което ще остане в Замъка до края на септември. Ценната експозиция от световно значение пристигна през май от Кайро със специализиран транспорт и засилени мерки за сигурност и охрана. Експозицията е подредена в арт галерията на Замъка и се радва на огромен интерес.

Златното съкровище на Тутанкамон пристигна в България

Туристите имат възможност да видят отблизо част от уникалните експонати, открити от английския археолог Хауърд Картър, който през 1922 година направи епохално разкритие в Долината на царете в Египет по време на разкопки със своя екип. Съкровищата, които сега се намират в Замъка, са от гробницата на египетския фараон Тутанкамон, и са показвани на различни места по света при голям интерес от страна на публиката. Над сто са впечатляващите предмети, които са част от експозицията. Туристите могат да си закупят чудесни сувенири от Египет, сред които има и умалени копия на оригиналите от изложбата.

Риалити герой от „Фермата“ и туристическа забележителност организират Битката край Замъка, ентусиасти могат да спечелят по 500 лева

В разгара на сезона Замъкът „Влюбен във вятъра“ не престава да работи и по своите дългосрочни програми относно  културния календар и разностраннaта си дейност, свързана с многобройните примери за национална гордост. Едновременно с продължаващата практика за „Препис на история Славянобългарска“, на която вече са направени над 20 преписа и възстановеният ритуал на „Клетвата на Левски“ с над 30 000 участници, в Замъка се създаде и оригинално пано, посветено на Българската азбука.

Най-важните новини от туризма в България тук

Интересното е, че това е част от усилията на многонационален екип, съмвестно с Комитета по Туризъм на ОНД и културните отдели на посолствата на държавите в България, които ползват кирилицата като официална азбука (това са 23 държави и националности с над 252 милиона души население).

Информационният клип, посветен на кирилицата можете да видите тук. Разпространен е официално до всички държави, а това още веднъж засилва интереса към нещо толкова съществено, което безпорно ни обединява, добавят от Замъка.

Най-важните новини от туризма в България тук

Българската туристическа атракция е  лице на световен гигант

Българският замък „Влюбен във вятъра“ в конкуренция от над 5 000 туристически обекта от целия свят беше избран за рекламната кампания на PANASONIC, Сингапур като обект с „изящни архитектурни форми и изчистена композиция, в съчетание с цветовете на неповторимия си парк“, споделиха от родната забележителност.

Рекламният клип на новият HCX intelligent Processor включва още кадри от романтичния гръцки остров Санторини, гората на влюбените в Украйна, Лазурният бряг на Франция, плажът на Рио и други световни забележителности, а Замъкът заема централно място. Нека има повече такива примери, в които да се говори за България с възхищение, посочват със задоволство от туристическата ни забележителност, която днес се радва на голям интерес.

Вижте клипа тук

Разгледайте възможностите за рекламно и информационно присъствие в новинарски сайт №1 за туризъм в България ТУК