Slide
Slide

о-в Крит. Стотици хиляди българи избраха Гърция за почивка през това лято. Една от основните причини бе ползването на чадъри и шезлонги само срещу консумация. Така вместо да дават в България средно по 15-20 лева на ден за тази услуга на плажа, родните ни туристи консумираха фрапета, кафета, минерална вода и др., за да бъдат на сянка в южната ни съседка.
Гърците впечатляват българските туристи с професионално отношение и бърза реакция. Последният пример е от преди по-малко от 24 часа. Един от най-опитните ПР-и у нас Ивелина Сиракова е избрала да събира слънчеви лъчи на остров Крит. За своята ваканция е избрала Lilium Luxury Suites.

Ивелина Сиракова

„Обслужването тук е невероятно. Всички са толкова мили….“, споделя с възхищение Ивелина.
„Гърция. Остров Крит. Нов хотел, открит преди два месеца. Супер модерен, с автоматично отваряне и затваряне на завесите, включване и изключваме на светлините и т.н. Малко след настаняването служителка на хотела ни пита дали всичко е наред. Отговарям положително и й споделям, че съм впечатлена от дизайна, но вероятно дизайнерът е бил мъж, защото ми липсва голямо огледало в стаята, на което мога да се огледам в цял ръст. И й давам съвет за следващия сезон да поставят. На другия ден имаше такова огледало както в нашата стая, така и в стаята на приятелите ни. Затова Гърция е сред лидерите в туризма“, разказва за BGtourism.BG Сиракова. Тя посочва, че в стаята си имат не само Wi-Fi, но и таблет.

Мениджърът на хотела се съобрази с препоръката на българските туристи и веднага постави нови огледала в стаите им.

„Тази сутрин, след закуска, искахме да си купим минерална вода от ресторанта, защото отиваме на екскурзия. Жената на бара каза: “О, няма да ми я плащате, вие идвате толкова рядко на закуска, поне това да направим за вас”, впечатлена е от вниманието на домакините Ивелина Сиракова, като се надява не малко български хотелиери да вземат пример от професионалното обслужване, за да бъдат върнати българските туристи в страната ни.

Сподели публикацията